چاپ خبــر

9.7 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان کمیته امداد فریدونشهر تخصیص یافت

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فریدونشهر گفت: در شش ماه نخست امسال 99 مورد وام خودکفایی با ارزش 9 میلیارد و 750 میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش این کمیته در شهرستان تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ مرتضی حمرا طلایی روز پنجشنبه در اظهار داشت: وام خودکفایی بمنظور اشتغالزایی به افراد زیر پوشش کمیته امداد امام تخصیص می یابد و این نهاد بر چگونگی اجرای طرح های خودکفایی نظارت دارد.

وی اظهار کرد: در مجموع تاکنون یکهزار و 850 طرح خودکفایی در زمینه های دامداری، کشاورزی، صنایع دستی، صنعت و خدمات برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام فریدونشهر اجرا شده است.

وی با بیان اینکه هشت هزار و 230 نفر در قالب سه هزار و 436 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) فریدونشهر هستند، گفت: توانمند سازی خانوداه های زیر پوشش و خودکفایی آنها یکی از اهداف عالی کمیته امداد است.

حمرا طلایی افزود: امسال 112 مورد وام کارگشایی با اعتبار دو میلیارد و 235 میلیون ریال، 137 مورد کمک هزینه ازدواج با ارزش یک میلیارد و 146 میلیون ریال و 343 میلیون ریال کمک هزینه درمان به خانواده های زیر پوشش کمیته امداد فریدونشهر تخصیص یافت.

وی اعطای بن به 100 نفر برای خدمات تغذیه به ارزش 360 میلیون ریال، پرداخت یک میلیارد و 948 میلیون ریال برای بیمه 411 نفر از زنان سرپرست خانوار، احداث دو باب منزل مسکونی برای ایتام را از جمله خدمات این کمیته در سال جاری عنوان کرد.

وی اظهار کرد: یک مرکز نیکوکاری نیز در شهر فریدونشهر در آستانه افتتاح است.

Go to TOP