چاپ خبــر

5200 دانش آموز فریدونشهری بر سر کلاس 750 معلم خواهند نشست

علی علوی نژاد از آمادگی کامل اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر برای آغاز سال تحصیلی 93- 94 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر با اشاره به آمادگی کامل این اداره برای شروع سال تحصیلی جدید از ساماندهی بیش از 750 معلم برای تدریس در 350 کلاس درس برای بیش از 5200 دانش آموز در این شهرستان خبر داد.

علی علوی نژاد با بیان این مطلب که 117 واحد آموزشی در سطح شهرستان آماده حضور دانش آموزان هستند، گفت: متاسفانه 11 واحد آموزشی در شهرستان تخریبی هستند ونیاز به بازسازی و نوسازی دارند.
وی ضمن اشاره به وسعت جغرافیایی شهرستان و پراکندگی روستاها آن به طوریکه دسترسی به بعضی روستاها در فصل زمستان برای چند روز و بعضا چند هفته امکان پذیر نمی باشد، اظهار داشت: با تمام تون و با همت معلمان سعی می کنیم خدمات آموزشی و پرورشی را به دورترین نقاط شهرستان برسانیم تا شاهد پرورش دانش اموزان مستعد این مناطق باشیم.
وی با اشاره به اینکه در سال جدید نزدیک به 40 درصد دانش آموزان شهرستان فریدونشهر در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند، گفت: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت در این مقطع و محرومیت بیشتر مناطق شهرستان از امکانات و تجهیزات مورد نیاز، خواستار توجه بیشتر خیرین و مسئولین هستیم.
وی در پاسخ به این سوال که نسبت به سال گذشته آمار دانش آموزان چه تغییری کرده است گفت: با توجه به عدم ساماندهی کامل دانش آموزان و مسئله مهاجرت بسیاری از خانواده ها در فصل پاییز به شهرهای همجوار،هنوز آمار دقیق و قابل استنادی موجود نیست ولی پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته 300 دانش آموز کاهش داشته باشیم که البته آمار دقیق آن را می توانید در ماه آینده جویا شوید.

Go to TOP