چاپ خبــر
خدمت به خلق این بار در شهری دیگر؛

خداحافظی قریب الوقوع حجت الاسلام والمسلمین سیاوشی از فریدونشهر

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل سیاوشی به احتمال زیاد به عنوان امام جمعه شهرستان فریدن معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار ؛ بعد از انتقال امام جمعه شهرستان فریدن  از این شهر و عدم انتصاب امام جمعه جدید برای این شهرستان، خبرهایی مبنی بر انتصاب حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل سیاوشی امام جمعه شهرستان فریدونشهر به عنوان امام جمعه شهرستان فریدن شنیده شد که به نظر می رسد این خبر در حال قطعی شدن است و طبق شنیده های خبرنگار ما قرار است روز جمعه مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان فریدن برگزار شود و سیاوشی به عنوان امام جمعه این شهرستان معرفی شود.

بعد از سال ها خدمت امام جمعه شهرستان فریدونشهر به مردم این دیار به نظر می رسد در روزهای آینده شاهد خداحافظی حجت الاسلام و المسلمین از زادگاهش باشیم.

شایسته است در صورت قطعی شدن این خبر مراسم قدردانی مفصلی برای این شخصیت محبوب مردم شهرستان فریدونشهر برگزار شود.

سیاوشی 2

  1. انشا اله موفق باشند فریدونشهر فرماندار که نداره شهردار هم که نداره حالا چند وقتی هم بدون امام جمعه باشیم

  2. مسولان پر تلاش وبومی در دو سال اخیر به خاطر سلایق شخصی برکنار شدند حال نوبت مردی مردمی است
    جدا از نفوذ شخصیتی ایشان انسانی وارسته است
    ومرویم تا فریدونشهر را تبدیل به اخوره 50سال پیش بکنیم
    فرماندارموقت.شهردارموقت. وشاید امام جمعه نیز موقت داده شود .

  3. يه روايت داريم كه تا وقتي انسان يه نعمتي را در اختيار داره قدرشو نمي دونه، ولي وقتي اون نعمتو ازش گرفتن ميفهمه كه چه نعمتي ازش سلب شده، وقتي ايشون از فريدونشهر رفتن و يكي ديگه جاشون اومد ميفهميم كه ايشون براي اين مردم چه نعمتي بودن، اين خط اينم نشون….

  4. سلام به پونه زار.امیدوارم حالت خیلی خوب باشه.چرانظرموفیلترکردی؟بله حقیقت تلخه.پونه زارتوازقصدخودتوبخواب زدی.بااینکارایی ک درپیش گرفتی آینده خوبی برای فریدونشهرنمیبینم چون انتقادجایی توسایت تونداره.خدافظ

    • پونه زار گفت:

      دوست عزیز اماده دریافت انتقاد هستیم ولی انتقاد با توهین و متهم کردن افراد حقیقی و حقوقی متفاوته. سلام

  5. بله درسته چندبارم نظر من فیلتر شده.اینا فقط دنبال انتقاد خوبن ک واقعا بهتره بگیم انتقاد نیست وتعریفه.

  6. شهریار گفت:

    سلام
    پشت دریاها شهریست
    قایقی باید ساخت
    پونه زار یا بهتره بگم آقای رحیمی
    حدود 5 ماه پیش تو سایت شما چند پیشنهاد دادم ولی متاسفانه گوش نکردید-این آمدن و رفتن ها طبیعت روزگار است اما مهم کسب عبرت و تجربه است-برای فریدونشهر چه کرده ایم؟ رویکرد سایت شما بسیار خطی و غیر منطقی می باشد-سایتی که می توانست محل اجماع دوستان شهر باشد تبدیل به محل القای سلیقه های خاص شده (( مثل ماجرای شورا و شهرداری و امثالهم که در آرشیو شما موجود است))و از اصل ماجرا که ساختن مرز و بوم به امانت مانده از شهداست غافل مانده ایم-به خون شهدا قسم اگر حق نگوییم و حق را با باطل بپوشانیم هیچ تفاوتی با دشمن این سرزمین اسلامی نداریم-که حق و راستی باعث رشد و نمو می شود و باطل و منفعت طلبی ریشه ها را می خشکاند چرا که ریشه های ما حق و حق طلبی است-اسلام ناب محمدی-امام راحل-شهدا … اینها ست ریشه های ما-بخدا سوگند اگر در کارهایمان به حرمت شهدا هم که شده قدری خدا را بیاد آوریم شاید دیگر مصلحت طلبی را کنار بگذاریم و کمی به واقعیت ها بپردازیم-اصالت یک رسانه به این است که عملکرد ضعیف مسئولین را بچالش بکشد نه اینکه فقط تملق و …. باشد-چرا باید هزینه ی عملکرد ضعیف بعضی ها را نظام بدهد نظامی که با خون شهدا آبیاری شده و قدر و منزلت آن فرا تر از بازی های سیاسی است-باشد روزی بیاید که دیگر پشیمانی سودی نداشته باشد.امیدوارم شرمنده ی شهدا نشویم.
    من الله توفیقُ

    • پونه زار گفت:

      انتقاد شما را پذیراییم نظر شما را منتشر می کنیم نه به این دلیل که ژست انتقاد پذیری بگیریم بلکه دوستان راهم از نظر شما مطلع کنیم.
      دوست عزیز حداقل خود را معرفی می کردید تا ما هم باورمان می شد دنبال خط دهی و تاثیر گذاری روی یک رسانه بی ادعا نیستید.
      هر چند شاید شما هم مصلحت دنسته اید که اسم خودرا شهریار خطاب دهید.
      من الله توفیق

    • شهروند گفت:

      سلام
      جناب شهریار نه تنها پشت دریا شهریست بلکه پشت ابرها هم خیلی چیزها است که ای کاش همین مسئولین که آنها را در پرانتز قرار داده ای برملا میکردند تا حضرت عالی امروز تا این حد دور نگیری بله جناب شهردار قبلی به خون شهدا قسم اگر حق نگوییم و حق را با باطل بپوشانیم هیچ تفاوتی با دشمن این سرزمین اسلامی نداریم و به خون همین شهدا قسم شما در متن بالا کاری جز سو استفاده از خون این شهدا نکردید شما میخواهید با نام شهدا و خون شهدا اهداف و حرف های زشت خود را بپوشانی و حرف آخرم به شما برادر عزیز بهتر بود به جای شعر دادن کار میکردید و به جای اینکه حالا اینگونه سخن بگویید یکم سنگینی از خود نشان میدادید در آرشیو نظراتتان موجود است و یک دوستی هم به نام علی خوب جوابتان را داده است دقیقا بخواهم آدرس بدهم آن مطلبی که پونه زار باعنوان (آیا دوباره ترکیب شورای شهر تغییر خواهد کرد)منتشر کرد.به راستی چرا همین شورا که جنابعالی از آن بد میگویی در همین چند و قت که شما نبودید به اندازه سه سال شما کار عمرانی کرده و کاملا هم مشهود است .حال فهمیدم چقدر شهدا مظلوم اندکه امثال شما اینچنین از نام آنها سواستفاده میکنید. (شهدا شرمنده ایم)

  7. کاشکی ما زود تر قدر امام جمعه مان را میدانستیم

  8. اقای به اصطلاح شهروند از کجا میدونی که این اقای شهریار چه کسی میباشد که او را در سایت شهردار قبلی معرفی کرده اید . ودامن خود را به گناه بزرگ الوده کردید. و اقای رحیمی پونه زار شما چرا همچین مطلب که با حیثیت افراد بازی میکند چاپ میکنید .شما چرا انتقادات سازنده را منعکس نمیکنید ولی مطالب تفرقه را زود منعکس میکنید .اصلا چرا نام شهدای عزیز را واسطه قرار میدهید . کارکردن اول خدا. دوم صداقت و انصاف .و سوم مردم دوستی را میطلبد. مگر در کشور های پیشرفته ملاک را چه قرار میدهند که اینگونه با صداقت کار میکنند و منتی هم سر مردم ندارند. وپیشرفت عظیمی هم کردند انها بدون ریا و حسب انسان دوستی کار میکنند.

  9. شهروند گفت:

    دوست عزیز همشهری یک سری به نظرات قبلی بزنید کاملا مشخص است در متن هم آدرس داده ام من هم نمیدانستم اما در نظرات آن متن ونظرات قبل از آن تقربیا میشود فهمید در ضمن من حرفم این است که هرجا که حرفی برای گفتن نداریم بهتر است حرف نزنیم نه اینکه از شهدا و امام و انقلاب و ……..سواستفاده کنیم تا حرف خود را به کرسی بنشانیم نه اینکه آسمان را به ریسمان ببافیم که در نهایت به صورت کاملا زیرکانه که من و شما نفهمیم مقصود از این آسمان ریسمان بافتنها چیست یک شخص یا اشخاصی را زیر سوال ببریم و تخریب کنیم.لطف کنید جناب همشهری یک بار دیگر نظر شهریار را بخوانید کاملا مشخص است درد ایشان اصلا امام و شهدا و انقلاب نیست درد ایشان کاملا شخصی است وگرنه هم امام هم شهدا و هم انقلاب اینگونه کارها را که ایشان میکنند رد میکنند. شما بگویید کار ایشان سواستفده نبود؟

Go to TOP