چاپ خبــر

صرفا جهت اطلاع/ یک شهرستان با تنها 4 نازل بنزین، بحران تا پشت دروازه های شهر آمد

طی چند روز گذشته با تعطیلی تنها جایگاه سوخت شهرستان فریدونشهر، بحران تا پشت دروازه های شهرستان آمد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونهر – پونه زار؛ شهرستان فریدونشهر با نزدیک به 40 هزار جمعیت و دارا بودن شرایط خاص جغرافیایی، تنها یک جایگاه بنزین دارد که آن هم با داشتن دو تلمبه و تنها 4 نازل نمی تواند پاسخ گوی شهری باشد که مدعی جذب گردشگر است.

benzin (2)

طی چند روز گذشته اتفاقی که طی سال های اخیر هر چند وقت یک بار رخ می دهد و انگار هیچ کس نیست پاسخ گوی دلایل آن باشد، تنها جایگاه بنزین شهرستان فریدونشهر نزدیک به 48 ساعت از دادن بنزین و سرویس به مردم باز ماند و موجب بروز مشکلاتی برای مردم شد، مشکلاتی که می توانست با ادامه نبود بنزین موجب بروز بحران در شهرستان شود.

اینکه نبود بنزین در شهر چه مشکلاتی می تواند بوجود آورد نکته ایست که نیاز به توضیح ندارد و اظهر من الشمس است ولی دلیل عدم مدیریت تنها جایگاه سوخت شهرستان فریدونشهر سوالی مهم است که نیاز به پاسخ گویی دارد. مدیریتی که با تغییرات پیاپی و عدم نظارت صحیح و مستمر می تواند باعث بروز مشکلات فراوان شود.

هر چند سرپرست شهرداری فریدونشهر دلیل تعطیلی این جایگاه را  مشکلات نرم افزاری عنوان کرد  ولی پیگیری خبرنگار ما حکایت از عدم رعایت نکات ساده ایمنی برای سیستم های رایانه ای و نبود پشتیبانی لازم مانند محافظ برق، دستگاه های ذخیره برق و دستگاه های جایگزین در قسمت نرم افزاری این جایگاه داشت که با یک مدیریت ساده می توان از بوجودآمدن مشکلات بزرگی در یک شهرستان خود داری کرد.

benzin (4)

نکته جالب توجه وجود تنها چهار نازل در این جایگاه است که نشان دهنده کوچکی و عدم توانایی خدمات رسانی این جایگاه به مردم است.

مشکلات این جایگاه از نظر فنی آنقدر زیاد است که نیاز به یک گزارش مبسوط دارد ولی  صرفا جهت اطلاع مسئولین می گوییم:  تنها جایگاه سوخت شهرستان فریدونشهر تنها 4 نازل برای سوخت رسانی دارد و از لحاظ فنی مشکلات بسیاری دارد که می تواند در روزهای سخت به جای خدمات رسانی موجبات بروز بحران را فراهم کند.

benzin (6) benzin (4) benzin (5)

  1. حمید گفت:

    مسئولان به فکر باشن، فریدونشهر داره برمیگرده به 50 سال قبل، عوض اینکه پیشرفت کنیم داریم عقب عقب میریم ، اینم از وضعیت جایگاه سوختمون یا خرابه یا بنزین نداره ، ووووو !!!!!!

  2. حسین گفت:

    واقعا چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

Go to TOP