چاپ خبــر

گزارش تصویری از مراسم تودیع و معارفه شهردار فریدونشهر

مراسم تودیع و معارفه شهردار فریدونشهر با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان فریدونشهر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در این مراسم از زحمات عبدالرضا سپیانی قدردانی و ابراهیم گوگونانی به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

بخشی از تصاویر این مراسم:

گزارش کامل این مراسم به زودی روی سایت قرار خواهد گرفت/

  1. مهرداد گفت:

    جا داره از زحمات آقای سپیانی قدردانی بشه و آرزوی موفقیت هم برا آقای گوگونانی دارم.

  2. وحید گفت:

    سلام و خسته نباشید
    لطفاٌ از بیوگرافی نامبرده هم بنویسید.قبلاٌ پستی داشته که الان شهردار شده-ضمناٌ کدوم یکیشون آقای ابراهیم گگونانی هستن-ممنون از زحمات شما

  3. انتخاب شایسته ای بود .ضمن اینکه از شهردار قبلی نیز سپاسگذاریم که زحمات ارزنده را متحمل شدند. عزیزان مدیریت فرصتی است که زود به پایان میرسد و خدمت به مردم میماند و هیچ. امید است مهندس گوگونانی با توجه به سابقه ارزنده خود در مدیریت منطقه برق شهرستان و پست مدیریت فشار قوی استان .فریدونشهر را به سرحد لیاقت یک شهر زیبا و نمونه تبدیل نماید.همچنین از شورای شهر و اقای پاشایی در طول سرپرستی ان شهرداری سپاسگذاریم.

    • وحید گفت:

      قابل توجه عزیزان که شهرستان ما برق منطقه نداره-ضمن اینکه ایشان در اداره تعمیرات پست فشار قوی احتمالاٌ پست کارشناسی داشته-بهر حال کارشناس بوده که البته چاره ای نبود که آقای گگونانی شهردار بشه-موفق باشید

      • اقای منتقد چهار نفر مثل جنابعالی مدیران بومی را فراری میدهد خدمات ایشان را از بزرگتراتون بپورسید .شما لایق غریبه های هستید که جرات انتقاد هم نداشته باشی نمونه ان فرماندار قبلی . ضمن اینکه از اقای سپیانی نیز تشکر فراوان داریم و ارزوی موفقیت مهندس گوگونانی رانیز داریم .

        • وحید گفت:

          سلام و خسته نباشید به تمام مخاطبان پونه زار
          قابل توجه که ایشون خودش بهتر میدونن طبق قوانین طبقه بندی مشاغل وزرات نیرو فرق مدیر و کارشناس چیه-ضمن اینکه با امید به (موفقیت) آقای گگونانی در آباد کردن شهرستان فریدونشهر و گذراندن امور شما جنابعالی-پایدار باشید

  4. اقای وحید. زمانی که مهدی سلیمی بی تجربه وبی سابقه و سفارشی برای تصدی مهمترین پست مدیریتی تحمیل شد شما و امسال شما کجا بودید که انتقاد کنید و اصلا این جسارت را داشتیدکه صحبت کنید . حالا این اقای گوگونانی یا خدماتی داشته یا نداشته حالا کارشناس بوده یا رییس . بلاخره کسی بوده که شورای شهر و فرمانداری بر روی ایشان حساب باز کرده وایشان را انتخاب کردند وما نیز باید از ایشان حمایت کرده و دلگرمی بدهیم تا ایشان نیز به نحو احسن به وظایفش فایق اید . ضمن اینکه اقای سپیانی نیز سابقه شهرداری نداشت ولی انصافا بیش از حد توان خود فعالیت و خدمات نمود ولی چون بومی بودند امثال جنابعالی به شیوه خودتان از ایشان قدر دانی کردید وبه قول علی شما همان غریبه ها باید بالای سرتان باشد که برای یک ملاقات جزیی سه هفته پشت در بمانید .

  5. اقا وحیدانتقادتون خیلی بیجاست.من ب اقای گوگونانی خیلی ایمان دارم .واقعا واقعا انتخاب شایسته وسنجیده ای بود.البته اقای سپیانی هم کارشون واقعا افرین داشت.وحیف بود.

  6. خدایه عقل درست وحسابی بده پول این همه کارگربیچاره روکی بایدبده

Go to TOP