چاپ خبــر

مافياي مواد مخدر مغلوب پليس شد/ کشف 401 کيلوگرم ترياک در عمليات پيچيده پليس اصفهان

فرمانده انتظامي استان اصفهان از كشف محموله 401 کيلوگرمي مواد مخدر در عمليات پيچيده پليس استان خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار «عبدالرضا آقاخاني» در گفت وگو با خبرنگار اين پايگاه اظهار داشت: در ادامه طرح هاي مقابله اي اين فرماندهي در خصوص ورود محموله مواد مخدر به استان اصفهان، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با اشراف ويژه بر روي عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر توانستند در سه عمليات پيچيده، ضربه سنگيني را به باندهاي مافيايي وارد و 401كيلوگرم مواد مخدر كشف كنند.

اين مقام مسئول با اشاره به اينکه اين مقدار مواد مخدر از نوع ترياک مي باشد، افزود: ماموران در کشف يکي از اين محموله سنگين، موفق شدند يك دستگاه تريلي حمل مواد سوختي را كه به صورت بسيار ماهرانه و پيچيده مقدار 290 كيلو گرم ترياك در بدنه تريلي جاسازي کرده بود شناسايي و متوقف کنند.

وي ادامه داد: در دو عمليات ديگر نيز ماموران پليس استان با تيز هوشي بالا موفق شدند جاسازي ماهرانه قاچاقچيان مواد مخدر را خنثي و مقدار 111كيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياك کشف کنند.

رئيس پليس استان اصفهان خاطر نشان كرد: در اين سه عمليات، تعداد سه نفر قاچاقچي حرفه اي و سابقه دار دستگير و دو دستگاه خودرو سنگين نيز از آنان توقيف شد.

Go to TOP