چاپ خبــر
در گفتگو با مسئولان مطرح شد؛

هزینه‌ی 500،000 تومانی اجاره‌ی تالار شهروند هزینه‌ی مخارج آن و طبق نظر خیّر است

به دنبال سؤالی که پیش آمده بود مبنی بر این که اگر تالار شهروند فریدونشهر به دست یک خیّر ساخته شده است، پس چرا بابت استفاده از آن پول می‌گیرند؟ خبرنگار ما گفتگویی با نماینده‌ی خیّر و شهردار فریدونشهر انجام داد.

به دنبال سؤالی که پیش آمده بود مبنی بر این که اگر تالار شهروند فریدونشهر به دست یک خیّر ساخته شده است، پس چرا بابت استفاده از آن پول می‌گیرند؟ لذا برای بدست آوردن پاسخ این سؤال گفتگویی با علیرضا رحیمی، نماینده‌ی خیر در امور تالار و ناظر ساخت تالار و ابراهیم گوگونانی، شهردار فریدونشهر داشتیم.

رحیمی به خبرنگار پونه زار گفت بعد از ساخت تالار برای اداره‌ی آن هیأت امنایی تشکیل شد تا طبق نظر خیّر تالار اداره شود. این هیأت به این نتیجه رسید که چون برگزاری مراسم در تالار منوط به صرف هزینه‌ها‌ی آب، برق، گاز، خدمات، بیمه و استهلاک است، باید مبلغی پول بابت اجاره‌ی یک شب تالار اخذ شود. پس از صحبت با خیّر و تأیید ایشان این مبلغ 5,000,000 ریال تعیین شد و در حال حاضر هیچ کس حق ندارد بیشتر از این مبلغ را برای اجاره ی تالار دریافت نماید.

گوگونانی هم در پاسخ خبرنگار پونه زار ضمن بیان همین صحبت‌ها اظهار داشت که این مبلغ سه هزارم سرمایه اولیه است و در برابر حداقل ورودی تالارهای دیگر شهرها که 75،000،000 ریال است اصلا به چشم نمی‌آید.

گفتنی است این تالار به دست خیّر گرامی عیدی محمد اصلانی ساخته شده است.

  1. خداوند متعال به این شخص محترم جناب آقای عیدی محمد اصلانی وهمه کسانی که برای این مکان زیباو باارزش زحمت کشیدندخیر وسلامتی دراین دنیا وآخرت عطا فرمایدوخداوند این انسانهای پاک وخیـَررابرای این کشور اسلامی حفظ نماید.گذشت ومردانگی این آقایان برای شهرشان قابل تقدیر است.احسنت

  2. حمید گفت:

    بهتر نبود خود شهرداری آن را اداره می‌کرد؟

Go to TOP