چاپ خبــر

تیم منتخب فوتسال فریدونشهر از دور مسابقات شهرستان‌های اصفهان حذف شد

تیم منتخب فوتسال فریدونشهر که پیش از این با دو مساوی و دو برد به فینال نزدیک شده بود، با مساوی مقابل شهرداری کاشان و سپس باخت 2-0 مقابل تیم میثاق درچه از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، تیم منتخب فوتسال فریدونشهر که پیش از این در مسابقات شهرستان‌های اصفهان با دو مساوی و دو برد به فینال نزدیک شده بود، با مساوی مقابل شهرداری کاشان و پس از آن باخت 2-0 مقابل تیم میثاق درچه از دور مسابقات حذف شد.

  1. غلامرضا گفت:

    واقعا خسته نباشید.
    بیرون از شهرستان که کاری نمیتونید بکنید حداقل فوتسال داخل شهرستان رو زنده کنید چند وقته که نه خبری از جام رمضان هست نه دهه فجر نه مسابقات لیگ شهرستان. قابل توجه هیئت فوتبال شهرستان که عملکرد به شدت ضعیفی تو این چند سال داشته.وقتی فوتبال شهرستان به یک فوتبال مرده و راکد تبدیل شده نباید انتظار هیچ نتیجه ای در بیرون از شهرستان داشته باشیم. خیلی بده برا شهرستانی با این وسعت و این همه استعداد و این همه امکانات که در مقابل تیم بوئین میاندشت که تازه شهرستان شده و تیم برف انبار که تازه شهر شده حرفی برا گفتن نداشته باشه.پارسال هم گفتم فوتبال فریدونشهر مخصوصا هیئت فوتبال شهرستان نیاز به تغییر و تحول اساسی داره صرفا یکی رو آوردن و یکی رو بردن کافی نیست متاسفانه اداره ورزش وجوانان هم نگاه درست و منطقی نسبت به این ورزش پرطرفدار نداشته و نداره که این عامل مهمی برا عقب ماندگی فوتبال و فوتسال شهرستان در چند سال گذشته بوده. من نمیدونم با چه صدایی باید به گوش رییس اداره ورزش برسونن که اسکی و هندبال ورزش اول شهرستان نیستن، فوتبال ورزش اول شهرستانه.خیلی از جوانان فوتبالی و سالم شهرستان تو چند سال گذشته سر از کارا و جاهایی درآوردن که گفتنش جایز نیست که یکی از عوامل و دلایل اصلی اون عملکرد ضعیف اداره ورزش و هیئت فوتبال و به تبع آن نداشتن اوقات فراغت سالم و پاک مثل مسابقات ورزشی و …. است .هرچند خیلی سخته ولی امیدوارم در آینده این فوتبال یه تلنگری بخوره.به امید اون روز

Go to TOP