چاپ خبــر
با حکم فدراسیون اسکی؛

رئیس هیئت اسکی اصفهان برکنار شد

در حالی که کمتر از دو سال از ریاست مهدی سلیمی در هیئت اسکی استان اصفهان سپری می‌شود، وی به طور ناگهانی از سمت خود برکنار شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از فارس، با اعلام فدراسیون اسکی، مهدی سلیمی از ریاست هیئت اسکی استان اصفهان برکنار شد.

سلیمی آبان‌ماه سال گذشته در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان اصفهان با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت اسکی استان انتخاب شده بود و عمر ریاست وی در این هیئت به دو سال نیز نمی‌رسید.

فدراسیون در مورد صدور حکم برکناری وی توضیحی ارائه نکرده است اما سلیمی برکناری خود را به ارتباطات آینده فدراسیون اسکی که اواخر ماه جاری برگزار می‌شود، مرتبط دانست.

با این وجود فدراسیون در این باره اظهار نظری نکرده است.

در دو دوره اخیر رسول داوری ریاست هیئت اسکی استان اصفهان را بر عهده داشت اما با پایان یافتن دوره دوم ریاستش، فدراسیون اسکی حکم سرپرستی را برای مهدی سلیمی صادر کرد.

پس از چند ماهی که از سرپرستی سلیمی سپری می‌شد، مجمع انتخاباتی هیئت اسکی برگزار شد اما با برکناری سلیمی، باید منتظر معرفی سرپرست جدید فدراسیون و برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت در ماه‌های آینده باشیم.

  1. صبح صادق گفت:

    از اول هم انتخاب آقای سلیمی به این سمت با * بود خیلی زودتر از اینها باید اخراج می شد

  2. من که خیلی خوشحال شدم واقعا حیفه که مسئولیت های ورزشی هم شده جای سیاسی بازی ها و اومدن و حکم مسئولیت گرفتن فقط برای بالابردن سطح رزومه آقایون ، بعد هم می خوایم سطح ورزش بره بالا و اعتیاد نباشه و …..

  3. واقعا و البته پیدایش و رشد این آقا تو ورزش شهرستان شاهکار اداره ورزش و جوانان شهرمونه که چند نفر دیگه هم همین وضعیتا دارن

  4. درود بر کسانی که باعث اخراج وی شدند

  5. جای تاسف است که افرادی که در این زمینه تخصصی ندارندو فقط با لفاظی ودروغ پردازی خودشان را در این سمت ها جا می زنند بایدرئیس شوند

  6. چرا زمانی که اینجا بود چیزی نمی گفتی حالا دل و جرات پیدا کردی.

  7. آقای جدیدی آیا این کار تخریب یک شخص نیست همه بر علیه یک نفر البته کاری به شخص ندارم

Go to TOP