چاپ خبــر
ستاد استقبال از امام جمعه:

استقبال از امام جمعه فریدونشهر، چهارشنبه ساعت 16 گلستان شهدا

ستاد استقبال از امام جمعه جدید برای هماهنگی مراسم استقبال از نماینده ولی فقیه در فریدونشهر در روز چهارشنبه تشکیل جلسه داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار پیش از ظهر امروز ستاد استقبال از امام جمعه‌ی جدید فریدونشهر، حجت الاسلام اباصلت غفاری، در فرمانداری فریدونشهر با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه‌ی موقت شهرستان، رؤسای ادارات، شهرداران و ستاد برگزاری نماز جمعه برگزار شد. در این جلسه مراسم استقبال از نماینده‌ی جدید ولی فقیه در فریدونشهر مورد بررسی قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم انجام شد.

حجت الاسلام غفاری روز چهارشنبه مورخ 93/10/17 ساعت 14:30 در محلّ فرمانداری در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان شرکت خواهند کرد. ستاد استقبال ساعت 16 را به استقبال مردم قدرشناس و فهیم فریدونشهر از امام جمعه‌ی جدید شهرشان در گلستان شهدای فریدونشهر اختصاص داد و سپس حاج آقای غفاری به سمت مسجد جامع فریدونشهر حرکت خواهند کرد و مراسم معارفه ایشان بعد از نماز مغرب و عشاء در این مسجد با حضور امام جمعه‌ی سابق شهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی، سرپرست محترم فرمانداری و سایر مسئولان و مردم برگزار خواهد شد.

ستاد استقبال از امام جمعه‌ی جدید شهر از همه‌ی اقشار مردم، کسبه و بازاریان، دانش آموزان و دانشجویان، کارمندان و فرهنگیان، بسیجیان، علما و روحانیون، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و دهیاران و روستائیان جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورده است.

  1. استقبال درروزجمعه مناسب تربود آقایان مسئولین خوش سلیقه

Go to TOP