چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

دشمن به این آسانی دست از خباثت برنمی‌دارد/ فابیوس عامل جنایات زیادی در حق ملت ایران است

امام جمعه فریدونشهر با بیان این که دشمن به این آسانی دست از دشمنی برنمی‌دارد، نسبت به استقبال گرم از وزیر امور خارجه فرانسه که در جنایات متعددی نسبت به ملت ایران دست داشته است، انتقاد کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر ضمن تشکر مجدد از رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده هسته‌ای نسبت به استقبال گرم از وزیر امور خارجه فرانسه که جنایت‌های متعددی را در برابر ملت ایران و جهان انجام داده است، انتقاد کرد و گفت: فکر نکنید دشمن به این آسانی سر به راه شده و دست از دشمنی و خباثت برمی‌دارد.

حجت الاسلام اباصلت غفاری مخالفت و سنگ‌اندازی در مذاکرات اخیر هسته‌ای، ارسال خون‌های آلوده به ایران که منجر به مرگ بسیاری از هم وطنان شد، دادن بمب‌های شیمیایی به صدام برای استفاده علیه ایران، پناه دادن به سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، بختیار و بنی صدر که دستشان به خون هزاران نفر از جوانان ما آغشته است، تجهیز منافقین برای حمله به ایران به خصوص در حمله بعد از پذیرش قطعنامه 598 که با عملیات مرصاد دفع شد و انجام عملیات روانی گسترده علیه ایران در جنگ تحمیلی با ارسال هواپیماهای مافوق صوت میراژ و هلی کوپترهای فوق پیشرفته به عراق، را از جمله جنایاتی دانست که فرانسه و لوران فابیوس، وزیر کنونی امور خارجه فرانسه، در برابر جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به این که آرامش الان ما حاصل خون شهداست و ما وامدار شهدا هستیم، گفت: ما نمی‌توانیم جنایاتی که دشمنان در حق ما انجام داده‌اند را فراموش کنیم.

خطیب جمعه فریدونشهر در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت زبان پرداخت و ضمن بیان این که حفظ زبان عین تقواست، اظهار کرد: فتنه 88 با آن همه هزینه‌ای که بر گردن نظام گذاشت، از یک کلام شروع شد و آن این بود که عده‌ای گفتند: ما انتخابات را قبول نداریم.

Go to TOP