چاپ خبــر

پروین در رختکن فحش داد، کلی حال کردیم!

ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: «خدا رحمت کند سیروس قایقران را که هر وقت پا به زمین چمن می‌گذارم، یاد او می‌افتم ولی در کیش جای ناصر محمدخانی خیلی خالی بود.»

سوای تمامی نکات مثبت بازی دوستانه منتخب 98 و تیم هنرمندان، یکی از اتفاقات خوب این دیدار سمبلیک، تقدیر از مجتبی محرمی بود.

پس از بازگشت پیشکسوتان از جزیره کیش با مجتبی محرمی تماس گرفتیم و با وی همکلام شدیم.

* آقامجتبی، رسیدن به خیر… کیش خوش گذشت؟

– جای شما خالی! به هر حال بهروز (رهبری‌فرد) خیلی اصرار کرد و افشین (پیروانی) هم بود و رفتیم که اتفاقاً خیلی هم خوش گذشت.

* شنیدیم از شما هم تقدیر شد. در این رابطه صحبتی ندارید؟

– دست آقایان علی پروین، حسین هدایتی، ‌مونسان،‌ بهی‌زاده، قدرت ابراهیمی، محمود پازوکی و همه بازیکنان تیم منتخب 98 و تیم هنرمندان و همبازیان سابقم درد نکند. خجالت‌زده‌ام کردند. البته فقط از من نباید تقدیر شود و خیلی‌های دیگر هم هستند. امیدوارم این یک شروع باشد برای قدردانی از سایر پیشکسوتان.

* جای چه کسی یا کسانی در کیش خالی بود؟

– خدا رحمت کند سیروس قایقران را که هر وقت پا به زمین چمن می‌گذارم، یاد او می‌افتم ولی در کیش جای ناصر محمدخانی خیلی خالی بود. همین‌ طور عباس کارگر و خیلی دیگر از همبازیانم در پرسپولیس و تیم ملی.

* عجب گلی زد فرشاد پیوس. قبول دارید؟

– به قول علی‌آقا (پروین) فوتبالیست اگر فوتبالیست باشد،‌ توی 100 سالگی هم فوتبال یادش نمی‌رود. فرشاد هم یک گلزن مادرزاد است و با گلی که زد، ‌همه را وادار به تحسین کرد.

* (به شوخی) توی رختکن، علی‌آقا حرف خاصی نزد؟ از آن حرف‌های معروف؟!

– (با صدای بلند می‌خندد) واقعاً بگویم؟! می‌توانید بنویسید؟!

* تا جایی که امکان داشته باشد، می‌نویسیم!

– (دوباره می‌خندد) علی‌آقا به شوخی فحشی داد که همگی خندیدیم و کلی با شوخی پروین حال کردیم. او هر وقت سر کیف باشد،‌ می‌تواند به همه انرژی مثبت بدهد.

* راستی درباره حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس نظری ندارید؟

– علی کریمی یک اسطوره و بازیکن باتعصبی برای پرسپولیس است. او نباید باری به هر جهت سر تمرینات برود و باید از او درست و به‌جا استفاده شود. اگر اینچنین باشد، می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند. البته امیدوارم از اسم علی کریمی سوءاستفاده نشود و به قول شما مطبوعاتی‌ها استفاده ابزاری صورت نگیرد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

Go to TOP