چاپ خبــر
در پی انتشار مشکلات شهرک صنعتی؛

جوابیه اداره آبفای فریدونشهر در رابطه با وصل نشدن آب شهرک صنعتی

رئیس اداره آبفای فریدونشهر ضمن ردّ این موضوع که مشکل آب شهرک صنعتی به آبفای فریدونشهر مربوط می‌شود، توضیحاتی راجع به این موضوع ارائه داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، ساعتی پیش خبری در رابطه با مشکلات شهرک صنعتی فریدونشهر از زبان منوچهر میرمعنایی یکی از کارخانه‌داران این شهرک در سایت پونه زار قرار گرفت. بلافاصله بعد از درج این خبر، مسعود مقدسی، رئیس اداره آبفای فریدونشهر، با سردبیر سایت تماس گرفت و ضمن ردّ این موضوع که مشکل آب شهرک صنعتی به آبفای فریدونشهر مربوط می‌شود، توضیحاتی راجع به این موضوع ارائه داد.

مقدسی گفت اداره‌ی آبفای فریدونشهر در موضوع آب شهرک صنعتی تمام تعهد خود را انجام داده و آب را نه تنها در خارج از شهرک بلکه تا داخل شهرک نیز برده و کنتور نصب کرده است و باقیمانده مراحل اتصال آب واحدهای شهرک صنعتی به شرکت شهرک‌ها مربوط می‌شود و نه به اداره آب.

گفتنی است میرمعنایی در اظهاراتی به مشکلات شهرک صنعتی فریدونشهر و عدم تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در مورد حمایت از تولیدکننده و صادرکننده و تأمین زیرساخت‌های لازم برای تولیدکننده اشاره کرده بود.

Go to TOP