چاپ خبــر
تشکیل کمیسیون حفاری فریدونشهر؛

یک دست شدن ادارات برای اجرای پروژه فاضلاب فریدونشهر

جلسه ظهر امروز در فرمانداری فریدونشهر اختصاص به هماهنگی‌ها و تصویب دستورالعمل‌های لازم برای اجرای طرح شبکه فاضلاب داشت.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، فرماندار فریدونشهر ظهر امروز ریاست جلسه‌ای را به عهده داشت که به منظور هماهنگی بین ادارات مربوطه در اجرای پروژه فاضلاب تشکیل شده بود.

در این جلسه غلامرضا یسلیانی، فرماندار فریدونشهر، بیان داشت با اجرای طرح شبکه بندی فاضلاب علاوه بر رفع مشکل بهداشتی کوچه‌ها و خیابان‌ها، آب‌های جاری و زیرزمینی هم از خطر آلوده شدن رها می‌شوند. وی گفت با اجرای این طرح نه تنها مردم به رفاه بیشتر می‌رسند بلکه کار شهرداری و شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر هم به مراتب کمتر می‌شود.

در این جلسه مسعود مقدسی، رئیس اداره‌ی آبفای فریدونشهر، با بیان گزارشی گفت کلّ طول شبکه فاضلاب شهر فریدونشهر 63 کیلومتر است که حدود 11 درصد آن در محله‌ی وحدت آباد اجرا شده است. وی با بیان این که 70 درصد از شبکه فاضلاب وحدت آباد انجام شده است گفت برآورد شده است انجام شبکه‌ی فاضلاب شهر به 14 میلیارد تومان اعتبار و ساخت تصفیه‌خانه هم به 14 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داشته باشد.

مقدسی ضمن تشکر از مدیر عامل آبفای استان اصفهان و نماینده و سایر مسئولانی که در این امر با مسئولان شهرستان همکاری کردند، از پیگیری‌های فراوان و طولانی مدت این طرح در سطح وزارتخانه برای بارهای متمادی سخن گفت.

در این جلسه ضمن بررسی و بیان مشکلات اجرای طرح شبکه فاضلاب وحدت آباد در سال گذشته، هماهنگی و صحبت‌های لازم برای اجرای شبکه فاضلاب در محله‌ی چهارصددستگاه به عمل آمد.

رئیس اداره آبفای فریدونشهر گفت 24ام اسفند ماه پاکت‌های مناقصه پیمانکاران گشوده شده و پیمانکار این طرح معین و با شروع فصل کار، بلافاصله کار آغاز می‌گردد.

  1. علی گفت:

    سعی شود حق و حقوق شهرداری در این زمینه از بین نرود. تخریب گوچه و خیابان و آسفالت بسیار زیاد خواهد بود که اگر پرداخت نشود باید فشار آن را فقط بخشی مردم شهر تحمل کنند.

  2. نا امید گفت:

    اگه بشه چی میشه ولی با این مسولین که چند ساله دست روی دست گذاشتن فک نکنم کاری از پیش ببرن

  3. rahmavn گفت:

    ادارات فریدونشهر فقد تو جلسه فرهنگ عمومی یکدست میشن
    میدونید چرا؟ چون توجلسهدفقد تز میدن بعدشم عملی در کار نیس. بنابراین پروژه فاضلاب چون احتیاج به عمل داره پس یک دست شدنی وجود نداره.
    صبر میکنن تابستون که تموم شد پاییز شروع میکنن تو بارون و برف و سال دیگه این موقع خیابونا رو حتما ببینید که چجوریه.

Go to TOP