چاپ خبــر
قدمی از مسئولان برای رفاه مردم فریدونشهر؛

افتتاح مرکز صدور پلاک در راهور فریدونشهر

مرکز شماره‌گذاری و صدور پلاک راهور فریدونشهر صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، بعد از مدت‌ها انتظار صبح امروز مرکز شماره گذاری و صدور پلاک فریدونشهر در حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان در اداره پلیس راهور فریدونشهر افتتاح شد.

IMG_9505

سرهنگ دوم رضا محمدی، رئیس پلیس شهرستان فریدونشهر، درباره آغاز به کار مرکز شماره‌گذاری در راهور گفت توانستیم در محموعه راهور خدماتمان را تکمیل کنیم.

IMG_9511

غلامرضا یسلیانی، فرماندار فریدونشهر، ضمن تشکر از پیگیری‌های به عمل آمده برای افتتاح این مرکز در فریدونشهر گفت در تلاشیم مرکز معاینه فنی را هم به فریدونشهر بیاوریم و سرمایه‌گذار آن را هم پیدا کرده‌ایم ولی طبق قانون با افتتاح هر مرکز معاینه فنی تا فاصله 70 کیلومتری آن نباید مرکز دیگری افتتاح شود و چون در شهر داران یک مرکز معاینه فنی وجود دارد، این امر را با مشکل مواجه کرده است.

IMG_9512

سروان اکبری، فرمانده راهنمایی و رانندگی فریدونشهر، در این مراسم گفت با افتتاح این مرکز این امکان در فریدونشهر فراهم شد که مردم با در دست داشتن مدارک و خلافی وسیله‌ی نقلیه خود جهت صدور پلاک اقدام کنند و با افتتاح این مرکز هم در هزینه‌های مردم صرفه‌جویی بسیاری خواهد شد و هم جلو هدر رفتن وقت زیاد برای رفتن به شهرستان‌های مجاور برای گرفتن پلاک، گرفته شد. وی گفت از این پس دیگر شهروندان تنها برای گرفتن پلاک‌های زرد خودروهای عمومی و پلاک‌های الف دولتی می‌بایست به مرکز استان مراجعه کنند.

حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر، با بیان این که نبود این امکانات خود مصادیق محرومیت شهرستان است چرا که برای یک صدور پلاک می‌بایست انسان یک روز از وقت خود را برای گرفتن آن می‌گذاشت خواستار پیگیری بیشتر برای آوردن مرکز معاینه فنی به فریدونشهر شد.

بهروز اصلانی، عضو شورای شهر، نیز ضمن بیان مشکلات عدم وجود مرکز معاینه فنی در شهرستان، گفت شهرداری حاضر است برای این منظور علاوه بر در اختیار گذاشتن سوله و مکان، هزینه 300میلیونی آن را هم تأمین کند.

در این افتتاحیه اوّلین پلاک صادر شده توسط امام جمعه فریدونشهر به متقاضی داده شد.

IMG_9517

  1. رضا گفت:

    این اقدام بسیار خوبی است دستشان درد نکند و لازم تر از این سر و سامان دادن به وضعیت معاینه فنی خودرو است که مردم مجبورند به شهرهای دیگر برای یک معاینه فنی رجوع کنند و یا خدای ناکرده افرادی با تبانی با جمع‌آوری کارت‌های ماشین و صدور معاینه فنی تقلبی اقدام نمایند و جلوی خلاف باز شود.

  2. یاحق گفت:

    اولا کار بسیار خوبی صورت گرفته دستشون درد نکنه.

    دوما شهرداری بهتره به فکر بدهکاری های شهرداری و پروژه های ناتمام شهر باشه چون دو نفر چن ماه پیش مراجعه کردن شهرداری با مبلغ صد و پنجاه تومان سرمایه ولی همین * اصلا استقبال نکرد و گفت جا نداریم و اینا. حالا اینکه به ظاهر اعلام کرده معنیه دیگری داره. و بهتره پروژه های ناتمام را تموم کنه.

    سوما یه سوال داشتم حالا هر کس میتونه جواب بده. افتتاح مرکز تعویض پلاک چه ربطی به اداره ای مثل فرهنگ و ارشاد داره؟؟ میریم اداره با ایشون کار داریم بیرون تشریفدارن . پس میرن اینجور جاها. آقای جدیدی تایید نکنی نامردی

    • behnam گفت:

      باز هم با حضور آقایان عکس.

    • شهرداری از تمام کسانی که بخواهند به عنوان بخش خصوصی بیایند برای معاینه فنی اقدام کنند قطعا استقبال می کند و در ابتدکار کمک هایی را در نظر می گیرد ان هم بعنوان همکاری اما مسله این است که مجوز را به فریدونشهر به بهانه های واهی نمی دهند که باید از طریق فرمانداری پیکیری شود کسی هم به شورای شهر در این خصوص مراجعه نکرده است خوشحال خواهیم شد همکاری فرمایید ودر خصوص پروژه های ناتمام مطرح شده کمی واضح تر . مصداقی ما را خارج گمانه و انگاره های ذهنی وغریزی مورد نقد وراهنمایی فرمایید

      • دلسوز گفت:

        جناب آقای بهروز اصلانی

        پروژه های نا تمام از جمله :
        1- پارک سراب
        2-پارک کوی فرهنگیان
        3-پارک خیابان امام که وسایل ورزشی آن نابود شده
        4-پرچم مقابل جهاد کشاورزی که بهتره بگیم ستون چون پرچمی وجود نداره.
        5-اصلاح جدول های تخریب شده در خیابانهای طالقانی . ولی عصر. شریعتی. و …
        و …
        قبول بفرمائید که کارهای شما اصلا اولویت بندی نشده است. با وجود کاستی ها و پروژه های ناتمام مهم در سطح شهر چه لزومی بر وجود یک ستون بی پرچم است و یا چرا ابتدا با سرف هزینه خاک برداری بر روی کوه تتشویلی این پرچم در آنجا نصب نشد؟؟
        *
        لطفا موارد را با کارشناسی بیشتر و مورد توجه قرار دادن اولویت ها انجام دهید.

  3. صبح صادق گفت:

    آقای غلامرضا یسلیانی هنوز سرپرست محترم فرمانداری شهرستان فریدونشهرمی باشند . صرفاً جهت اطلاع

  4. درود بر آقای سید علی حسینی که اصلا نامی از ایشون نبردید !
    صرفا جهت اطلاع بگم اگر پیگیری های مداوم آقای حسینی نبود تعویض پلاک تا صد سال دیگه هم نمیومد فریدونشهر
    مسئولین به جای عکس گرفتن از ایشون تشکر میکردن بهتر نبود ؟

  5. خخخخخخ گفت:

    چی؟ پیگیری های کی؟
    همین آقای **** کار داره و شاغله هستش. انصاف بود که اصلا برا پلیس + 10 ثبت نام کنه؟؟

  6. خخخخخخ گفت:

    شما خودت آقای ح هستی. شما یاهرکسی اگه کاری کردی یا کرده چه لزومی داره ریا کاری بشه؟؟هرکس راضی باشه میگه خدا رفتگان بانی رو بیامرزه. بعدشم اولش که رفتن سراغش. آقای ح که تو ثبت بود میزاشت یه بیکار بره .

    • خیر اشتباه گرفتی دوست من بنده یکی از دوستان ایشون هستم
      جالبه از همه باید تقدیر بشه اما از ایشون تقدیر بشه ریا میشه به قول خودتون خخخخخخخخخخ
      شما دلت از جای دیگه ای پره داداش من اومدی اینجا داری خالی میکنی

  7. خخخخخخ گفت:

    دلم از شماها پره که از چن جا دارید میخورید و سیرم نمیشید.

    • اسم نمیبرم کسایی که توی همین فریدونشهر 10 تا شغل دارن اما یه نفر هم بهشون کاری نداره
      گیر دادید به این بنده خدا که تازه تا چند روز دیگه پلیس +10 رو تحویل میده به یه فرد بازنشست شده از اداره آموزش و پرورش !!! شما دلت از ایشون پر نیست ؟ که بازنشسته هست و اومده دنبال این کار ؟
      تا وقتی چشمت دنبال زندگی یکی دیگس همینی که هستی میمونی و خواهی ماند

  8. خخخخخخ گفت:

    اولا بنده به این بنده خدا گیر ندادم ایشون فقد یکی از ازون چندین نفر بودن. و این مورد تنها مثالی از سایرین میباشد. ما نسبت به ایشون ارادت خاص هن داریم. ولی از کسایی که *** توقع نمیره.

    دوما شما لازم نیس سنگ دیگران رو به سینه بزنی برادر

  9. خخخخخخ گفت:

    در ضمن ما چشمون دنبال زندگی دیگران نیس. فقد از این عدالت میسوزیم که با بدبختی و در سخت ترین شرایط بریم 4سال درس بخونیم و بعد ببینیم یک نفر دوتا شغل داره یا با سیکل یا دیپلم ردی رفته سرکار. به هر حال شما لازم نیس به خودت بگیری این واقعیتیه که هس متاسفانه.
    همین آقای گ هم بی عدالتیه برادر.

  10. محسن oni گفت:

    اییییییییییییییییییییییییییییییی وللللللللللللللللللل بلاخره منم میتونم برم پلاکمو عوض کنم

  11. محسن oni گفت:

    ایییییییییییییی بابا ما فریدونشهریا هممش دنبال خراب کردن همیم بجای بالندگی به این افراد که با هزار بدبختی کار مردومو را میندازن بشینیم پشتشون حرف میزنیم 888888
    حتمآ باید برید داران التماس اونارا بکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • دوست گفت:

      جنابعالی بهتره اول نظرات رو بخونی بعد چیزی بگی. کسی از تعویض پلاک در شهرستان شاکی نشده که بگه اه چرا تعویض پلاک اوردن. بحث یه چیز دیگس. شما بفرما برو پلاکتو عوض کن.

  12. امید گفت:

    راه افتادن کار مردم تو همین شهر به هرطریقی باشه بهتر از اینه که تو شهرهای ديگه الاف کار خودمون باشیم ـ بدبختی ما همینه ومن تا جایی که میدونم حسینی که میگید استعفا داده

  13. سلاااااااااااااااااااااااااااااااام با تشکر از زحمات بیدریغ همه مسئولین بخصوص سید علی

Go to TOP