چاپ خبــر
در آستانه نوروز؛

دعوت فرماندار فریدونشهر از مسافران برای بازدید از مناظر زیبا، پیست اسکی، برف‌ها، چشمه‌ها، غارها، آبشارهاو قله‌ها

فرماندار فریدونشهر از آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی خبر داد و از مسافران دعوت کرد به بام ایران سفر کنند.

به گزاش سایت تحلیلی خبری پونه‌زار، غلامرضا یسلیانی، فرماندار فریدونشهر، در گفتگو با خبرنگار پونه‌زار از آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرش مهمانان نوروزی خبر داد.

یسلیانی در این مورد گفت تاکنون سه جلسه ستاد تسهیلات سفر برگزار کردیم؛ وظایف هر اداره مشخص شده، هماهنگی‌های لازم هم به وجود آمده است.

وی اظهار داشت از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان دعوت به عمل آورده‌ایم تا در آستانه‌ی عید نوروز و شروع مسافرت‌های نوروزی به این شهرستان سفر کند و بتوانم از حضور ایشان استفاده کنیم.

فرماندار فریدونشهر گفت برای اسکان مسافران، مدارس سطح شهر و شهرستان را محیا کرده‌ایم و بازرسی‌های لازم برای ایمنی این مدارس را به عمل آورده‌ایم.

یسلیانی از تشکیل 8 کمیته برای برقراری آمادگی‌های لازم برای نوروز خبر داد و از کسانی که قصد سفر دارند دعوت کرد برای دیدن مناظر زیبا، پیست اسکی، برف‌ها، چشمه‌ها، غارها، آبشارها، قله‌ها و کوه‌ها به این شهرستان سفر کنند و از این زیبایی‌ها بهره‌مند شوند.

وی گفت مغازه‌ها و فروشگاه‌های شهر را شیفت‌بندی کرده‌ایم و در تمام طول تعطیلات همشهریان و مسافران برای تهیه مواد لازم خود با مشکل مواجه نخواهند شد.

فرماندار فریدونشهر درباره میوه شب عید هم اظهار داشت هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و به زودی میوه شب عید هم در مکان‌های مشخص شده توزیع خواهد شد.

 

  1. دلسوز گفت:

    باسلام. اولا ما نفهمیدیم آقای یوسلیانی سرپرست هستن یا فرماندار!!
    دوما کاش جناب به اصطلاح فرماندار یه گزارش از عملکردشون میدادن آخر سال که برای شهرستان چه اقدام مفیدی انجام دادن. البته شاید کوتاهی پونه زار علت این ماجرا باشه که سوالی و مصاحبه ای ترتیب نداده.

  2. آقای یسلیانی فرماندار بومی وزحمتکشی است که زودتراز تمامی کارمندان سرکارمیرود ووجدان کاری داردجناب دلسوز چرا دردوره ای قبل به فرمانداران غیربومی انتقاد نمیکردی ؟

  3. بنده خدا گفت:

    ای کاش جناب یوسلیانی را باز هم در لباس همان معلم ساده، دلسوز و دوست داشتنی سالهای قبل می دیدیم، نه در جامه سیاست و پشت میز ریاست. خدمتی که ایشان در کسوت انبیاء به خلق ا… می کرد کمتر از منصب امروزشان نبود و در اثبات این مدعا همین بس که مولا علی فرمود: هر کس به من کلمه ای بیاموزد، مرا بنده خویش ساخته است. ای کاش ایشان همان استاد قدیمی بودند و شاگردانشان را تا ابد بنده مهربانی خویش می ساختند، فارغ از هیاهو ها، فارغ از بی عدالتی ها، فارغ از آقایان “م” و “د” و امثالهم…
    به قول خودشان: «خدا خیرشان بدهد» ولی به گمانم استاد کمی از از “خود” شان دور شده اند!

  4. دبیر گفت:

    جناب اقای یسلیانی عزیز حتما نباید که شما را از پست خلع کنن خودتون بی زحمت استفاء بدین(خدا خیرتون بده)

  5. به نام خدا
    با سلام خدمت دوستان و همشهریان عزیز
    بنده آقای یوسلیانی را به واسطه روابط خویشاوندی و نسبی به خوبی میشناسم. طرز زندگی و اخلاق و رفتار ایشان همیشه برای من الگو بوده است اما نه از بابت اینکه ایشان دایی بنده بوده بلکه به خاطر شخصیت ممتاز و منحصر به فرد ایشان است. متعهد و اخلاق مدار، دلسوز، خدمت گذار جامعه، پاک و مهربان؛ زندگی ایشان همانند شخصیتشان بسیار ساده، پاک و بی آلایش است. ایشان خویشاوندان خویش را هیچ وقت مقدم بر سایرین ندانسته و حتی یک مورد نیز سراغ ندارم که بگویم ایشان برای خویشاوندان خویش کاری را زودتر و خارج از عرف و مقررات انجام داده باشد و یا به اصطلاح پارتی بازی کرده باشد؛ که این مساله در بسیاری از موارد منجر به ناراحتی خویشاوندان و آشنایان از ایشان شده است.
    سابقه مدیریتی ایشان در سال های طولانی خدمت ایشان در آموزش و پرورش و شهرداری و اکنون در فرمانداری برای همه گواه بر شایستگی ایشان است. تمام مواردی که ذکر گردید نشانه های یک مدیر کارامد و دلسوز است همه ی مردم آن را می پسندند. اما خط‌كشي‌هاي سياسي و تفاوت ديدگاه‌ها و سليقه‌ها نبايد به جدال، حذف و طرد مدیران دلسوز بومی منجر شود. در سالهای قبل بیشتر مدیران فریدونشهر غیر بومی بوده و بر مردم شهرستان تحمیل می شدند. اما خوشبختانه امروز شهرستان فریدونشهر جوانان تحصیل کرده، با استعداد و مدیر و دلسوز بسیار دارد. آقای یوسلیانی فرماندار باشند یا نباشند اهمیتی ندارد چرا که افراد بسیار زیادی هستند که میتوانند این پست مدیریتی مهم را بر عهده بگیرند. اما ما نباید با گفتار و عملکرد خویش دلسوزان و مدیران کارامد بومی را ناامید و خسته کرده و آنها را از ادامه خدمت رسانی به مردم منصرف کنیم.
    خلیج فارس، میدان گازی پارس جنوبی، سکوی پاسارگاد
    حشمت اله سپیانی
    04/01/1394

  6. omid گفت:

    واقعا این مرد دوست داشتنیه…..سال ها با ایشون کلاس داشتیم،فک کنم خوب میشناسمشون ضمنا با جناح سیاسی شون کاری ندارم اما واقعا اخلاق مدار و دلسوز هستند…
    شاید تنها ایرادی که میشه به ایشون گرفت ،مدارای بیش از حدشون باشه.

Go to TOP