چاپ خبــر

شهرستان فریدن در سخت ترین شرایط مالی، بالاترین اعتبارات را جذب کرده است

به گزارش پونه زار به نقل از فریدننا ، نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان فریدن در سالن کوثر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی فریدن  با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: افتخار بزرگ نیروی انتظامی این است که بعد از گذشت دوران دفاع مقدس هنوز درهای شهادت بر روی این عزیزان باز می باشد. تلاش و وسعت کار مردان عرصه امنیت از مرز های شرقی، غربی و دریایی و تا از درگیر با اشرار و سودا گران مرگ تا اراذل و اوباش از هر نگرش نیروهای خدوم و زحمت کشی هستند.

محمد علی اسفنانی بیان کرد: در بحث کلان کشور دولت تدبیر و امید با استقبال در انتخابات و انتخاب شدن و روی کار آمدن این دولت که یک دولتی کارآمد که قصد اش خدمت و کار کردن به مردم است که مجلس در بحث رای اعتماد نهایت تلاش خود را انجام داد و نمایندگان مجلس خیلی جدی و منطقی رای اعتماد دادند.

وی به جدا شدن شهرستان بوئین میاندشت از شهرستان فریدن اشاره داشت و تاکید کرد: این موضوع نه تنها به ضرر شهرستان فریدن نبوده بلکه دایره خدمات رسانی به شهرستان فریدن را بزرگتر می کند و افراد بیشتری در شهرستان می توانند از خدمات دهی دولت استفاده نمایند.
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی همچنین خدمت رسانی به مردم محروم شهرستان بوئین میاندشت را نیز آسان‌تر و مطلوب‌تر با توجه به جداشدن از شهرستان فریدن اعلام داشت.

نماینده مردم فریدن افزود: شهرستان فریدن در سال گذشته بدترین شرایط مال را داشته است که بالاترین اعتبارات مالی را جذب کرده است .

اسفنانی در ادامه به وضعیت آب شرب اشاره داشت و تاکید کرد: آب شرب داران باید منطقی و همیشگی حل بشود که آب شهر داران فعلا دچار مشکل است  که ثمره کوتاهی بعضی افراد در زمان گذشته است.

وی بیان کرد:  در مباحث فرهنگی جلسه ای با ائمه جمعه داشتیم که با حضور امام جمعه داران و فرماندار فریدن به ملاقات رئیس  شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور رفتیم که اعتبار خوبی برای تکمیل مصلای شهر داران گرفتیم.

محمد علی اسفنانی در پایان گفت: وضعیت مالی هیات های ورزشی شهرستان فریدن تاسف بار است که امروز علاوه بر مجمع های خیرین مختلف از جمله خیرین مدرسه ساز و خیرین بهداشت و درمان ایجاد مجمع خیرین ورزشی در منطقه ضروری است.

Go to TOP