چاپ خبــر

کشف ۱۲۹ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در فریدن

با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن، 129 هزار و 560 نوع انواع سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه وانت کشف شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فریدونشهر به نقل از فریدننا، فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با بیان این مطلب،اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق مأموران این فرماندهی، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت مزدا مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرگرد محمدرضا صادقی افزود: پس از توقف خودرو مأموران با هماهنگی مقام قضایی از آن بازرسی به عمل آمده و در نتیجه تعداد ۱۲۹ هزار و ۵۶۰ نوع انواع سیگار خارجی قاچاق که در بین اجناس مجوز جاسازی شده بود، را کشف کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه یک نفر که از عاملان اصلی قاچاق سیگار به شهرستان بود دستگیر و جهت سیر مراحل  قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در پایان با تأکید بر استمرار و جدیت پلیس در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق خاطرنشان کرد: مبارزه با کالای خارجی قاچاق تضمین کننده امنیت اقتصادی تولید و اشتغال در کشور است و پلیس در همین راستا با ناامن کنندگان اقتصادی با جدیت مقابله می‌کند.

Go to TOP