چاپ خبــر
شهردار فریدونشهر:

شهرداری با آمادگی کامل به استقبال نوروز می‌رود

شهرداری فریدونشهر از اقدامات انجام شده در فریدونشهر برای استقبال از نوروز خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه‌زار، ابراهیم گوگونانی، شهردار فریدونشهر، در گفتگو با پونه‌زار از آماده بودن شهر برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی خبر داد.

گوگونانی با ذکر این نکته مهم که امسال برای اولین بار کارگران فصلی شهرداری را در زمستان هم نگه داشتیم و نگذاشتیم زمستان بیکار شوند گفت به تیع این موضوع می‌بایست پروژه‌هایی برای تأمین حقوقشان تعریف می‌کردیم که هم در جهت توسعه و پیشرفت شهر باشد و هم این که در فصل زمستان قابل اجرا باشد.

وی گفت در این راستا طرح آب‌رسانی پارک سراب را با اعتباری بالغ بر 2،000،000،000 ریال شامل حفر کانال، لوله‌کشی و دایرسازی تأسیسات و تجهیزات به منظور تأمین آب سراب در تمام فصول رقم زدیم و به ساماندهی و تجهیز تنها پارک شهر پرداختیم.

شهردار فریدونشهر ادامه داد از طرفی نقاط حادثه‌خیزی مثل ارتفاعات و سنگ‌ها در پارک سراب وجود داشت که برای رفع آن‌ها اقداماتی انجام دادیم از آن جمله در زمستان گذشته تنها 35 سرویس سنگ از کوه‌های اطراف پارک جدا و به خارج از پارک انتقال دادیم و با مسطح کردن برخی ارتفاعات خطرناک آن را برای کاشت چمن آماده کردیم.

گوگونانی اظهار داشت برای رفع کمبود اسکان‌سرا برای مسافران تصمیم گرفتیم 4 واحد ساختمانی در پارک سراب را تکمیل کنیم.

وی از محیا کردن سالن چندمنظوره مدیریت بحران شهرداری برای کسب آمادگی مقابله در برابر اتفاقات ناشی از شرایط جوی خبر داد.

شهردار فریدونشهر، چیدن سفره هفت سین، دیدار از خانواده شهدا و بازدید از اماکن مورد توجه مهمانان و گردشگران را از اقدامات انجام شده شهرداری برای استقبال از نوروز دانست.

گوگونانی با بیان این که در آستانه عید و در حریان خانه تکانی‌ها میزان زباله‌های تولیدی شهروندان فریدونشهری از 4 تن به 10 تن رسیده است، از همشهریان خواست حتما نسبت به تفکیک زباله‌های تر و خشک خود و انداختن هر نوع در سطل مربوطه اقدام نمایند.

  1. با تشکر از زحمات شبانه روزی شهرداری خواهشمند است فکری هم به حال اسفالت خیابانها وچاله های ان اقدامی عاجل به عمل اید

  2. اگر شهردار 40 میلیون خرج این چاله چوله ها می کرد چقدر دعا گو داشت!

  3. دوست گفت:

    اولا کارگران فصلی سال پیش هم در زمستان سر کار بودند.
    دوما شهرداری بهتر بود در ایام قبل از عید سه تا سرویس اسفالت جهت چاله های خیابانها تدارک ببینه. درسته که فریدونشهر هیچوقت در فصل گرما به خودش آسفالت ندیده این موردم روش.

  4. علی گفت:

    باسلام. قسمت فرهنگی شهرداری کمبود و کمکاری فراوان داره. هرسال چن تا بنر تبریک سال نو میزدن امسال اونم نبود. از بنر های اسکان مسافران نوروزی در ورودی شهر هم خبری نبود.درسته که مسافر انچنان زیادی وارد شهر نمیشه اما به همون عده کم هم باید احترام گذاشت.
    شهر داری اگه هزار تا کار مفید هم انجام بده تا زمانی که آسفالت خیابونا باعث وارد شدن خسارت به خودروهای شهروندان میشه به چشم نمیاد. علت تخریب هم فقد کار کارشناسی نشده هستش. وقتی در فصول سرد سال این اقدام
    صورت میگیری مسلما تخریب میشه و از بین میره. من شخصا چندین بار به دوستان عرض کردم اما کو گوش شنوا. عادت غلط ما فریدونشهریا که ایزوگام کردن بام منازل رو میزاریم برا پاییز در آسفالت خیابانها هم نفوذ پیدا کرده. باید عرض کنم اگه در فصل گرما مثلا مرداد این امر صورت بگیره باعث فشرده شدن و چسبندگی میشه و در فصل سرما هم آب نفوذ نمیکنه. بنابرین
    عمر آسفالت بالا میره. این نکات ساده رو رعایت کنید.

  5. همشهری گفت:

    الان منظورتون کدوم آمادگیه؟؟؟؟؟آسفالت خیابونهای شهر؟امکانات تفریحی و ررفاهی شهر؟فروشگاههای زنجیره ای یا هتل های بزرگ واسه مسافران نوروزی؟

  6. ok گفت:

    اون از به قول معروف ویلاهای سراب که ده ساله هنوز کارش
    تموم نشده. این از وضع خیابانها
    این از وضع جدول های شهر
    این از وضع پروژه های نا تمام شهر
    اینم از وضع کارهای فرهنگی و زیباسازی شهر.
    و از همه مهمتر کارهای کارشناسی نشده.
    خیلیا اطلاع ندارن چقد کارهای کارشناسی نشده صورت میگیره. مثالش خاکبرداری در جاده منتهی به مسکن مهر و دوباره خاکریزی در اون قسمت. همچنین خاکبرداری در جاده کنار جهاد که دوباره خاکریزی انجام شده .این همه استهلاک ماشین آلات و فرصت از دست رفته بخاطر چیه؟؟

  7. شهرمن گفت:

    با سلام.ضمن تشکر از شهردار محترم نکاتی را متذکر میشوم.

    اولویت بندی در امور شهرداری از اصول مهم شهر میباشد که بایستی حتما در شهری مثل فریدونشهر که درآمد زا نمی باشد رعایت گردد. بنا بر این با وجود پروژه های ناتمام وکاستی های مهمتر اقدامات اولیت بندی نشده همانند ساخت*** و همچنین نصب پرچم در نقطه ای از شهر هیچگاه مورد قبول نمیباشد. لذا هم از شهرداری و هم از شورای شهر انتظار میرود در انجام امور و تصویب پروژه ها اولویت ها هم رعایت گردد تا موجبات رضایت حق تعالی و مردم شریف فریدونشهر حاصل گردد. با سپاس فراوان

  8. درود بر گرجی های عزیز و شریف و نجیب و درود بر بختیاریهای غیرتمند،غیور،دلاور

  9. باسلام وخسته نباشید وعرض تبریک سال نوبه همه هموطنان وهمشهریان عزیز:
    سالی که گذشت سالی بود پرازنشیب وفراز برای شهرمان واگربنشینیم وبااقتدای به مولایمان حضرت علی (ع) کمی فکرکنیم به این مطلب میرسیم که چقدرکارهای ما نیاز به تفکر ومشورت داشت که اگرباکمی همفکری وهم اندیشی عمل می کردیم خیلی ازاتفاقات بدوملال آوردرشهر زیبایمان فریدونشهرعزیز اتفاق نمی افتاد.حال بایدباکمی تامل به این فکر باشیم واز همه مسئولین ومردم عزیز این شهرستان استدعای عاجزانه نماییم که با توجه به این که جامعه ما یک جامعه پویا بوده که شهرمان هم نمونه ای از آن است،پس بیاییم وتصمیم بگیریم با همدلی ،اتحاد،مشورت ودوراندیشی برای تمام امور قدم برداریم وکمتربا احساسات تصمیم بگیریم تا ان شاءالله همیشه مثل سابق شهری سربلند با مردمانی سرزنده داشته باشیم.

  10. بی پول گفت:

    کدوم آمادگی ؟ آقای شهر خوبه خودت ماشین داری. سوار شو یه دور تو شهر بزن بعدش برو پیش زیرو بند ساز.
    در ضمن اگه دست انداز کنار مسجد حسینیه رو پر نمیکنید کنار خونه آقای اصلانی یه ستون بدون تابلو است که میتونید یه تابلو سرعت گیر در اون نصب کنید که لا اقل مردم بدونن اونجا دست
    انداز هس. و اون ستون کاشته شده هم از بیکاری دربیاد. لحنم انقد تند بود چون تازه رینگ ماشینمو عوض کردم

  11. تایید بی پول گفت:

    عجب حرفی زده این اقای بی پول. گل گفتی دمت گرم. یه تابلو سرعتگیر سی متر نصب کنید اگه قصد اسفالت ندارید. آمادگی یعنی چی آخه؟؟
    آقای شهردار خدایی مردم حق دارن که انقد گله دارن. داشتن خیابونای صاف و بدون دست انداز خواسته زیادی نیس.

  12. شهروند گفت:

    باسلام و تقدیر و تشکر از برادر عزیز جناب آقای گوگونانی.
    فقد خاستم بگم خداوکیلی اگه یه وقت خدای نکرده قصد آسفالت
    جایی رو داشتید نزارید برا اخر تابستون یا پاییز. جاده کنار جهاد بعد برف و بارون اسفالت شد در حال تخریبه. عرضی های فرهنگیان از بین رفته به دو دلیل یک . چون پیمانکار کارشو بلد نبود. دو. زمانش مناسب نبود. خدایی ندید به این پیمانکارای بیخود که کار بلد نیستن.

  13. آقای دلواپس گفت:

    من کاری به شهردار ندارم اون خواسته رفع تکلیف کنه این حرفا رو زده ولی کسی که رفته و مصاحبه کرده چرا نپرسیده منظور شهردار از آمادگی دقیقآ چی بوده?شاید منظورش آمادگی جسمانی بوده خب!!!!!!والااااا

  14. یه سوال گفت:

    یه سوال داشتم از دوستان شهرداری.
    اون تلویزیون بزرگ شهر که تو سراب بود را چرا به خیابان شریعتی انتقال دادن که ازش اصلا استفاده ای نمیشه؟؟ جواب این سوالو خودم میگم. اینکه راهنمایی و رانندگی مخالفت کرده.
    دوستان خصوصا آقای پاشایی جواب این سوالمو بدن که چرا قبل انتقال یه تماس نگرفتن و یا یه مکاتبه نکردن که الان این مسئله پیش نیاد؟؟؟؟؟؟
    خداوکیلی آدم گریش میگیره با این کارا و هزینه های الکی. بیت الماله دیگه از جیب خودتون نمیدید که ناراحت بشید. واقعا جای تاسف داره.

  15. آشنا گفت:

    درجواب آقا یا خانوم یه سوال باید بگم
    اون تلویزیون بزرگ رو اوردن که شهر رو باهاش روشن کنن آخه دیگه لامپ و ریسه ای پیدانکردن که بخرن و تو سطح شهر نصب کنن مجبورن میفهمی مجبور

  16. بام ایران گفت:

    با سپاس از شهردار محترم بخاطر رفع دست انداز های مهم و ویران کننده در سطح شهر. انصافا اگه خاستید جایی رو اسفالت بریزید فقد نزارید برا پاییز

Go to TOP