چاپ خبــر
با پیگیری نماینده و همکاری شبکه بهداشت و بخشداری فریدونشهر؛

کلینیک خیریه نورآوران سلامت برای معاینه و درمان رایگان روستائیان فریدونشهر افتتاح شد

کلینیک خیریه نورآوران سلامت با همکاری پزشکان فوق تخصص برای ارائه خدمات رایگان چشم پزشکی و دندان پزشکی برای روستائیان فریدونشهر افتتاح شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، کلینیک سیار خیریه نورآوران سلامت در روستای اسلام آباد برای معاینه و درمان رایگان روستائیان شهرستان فریدونشهر در دو تخصص چشم پزشکی و دندان پزشکی راه‌اندازی شد.

برای افتتاح این کلینیک در روستای اسلام آباد علیرضا یوسفی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، محمدعلی طرفه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، محمدعلی اسفنانی، نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، عیسی بهمنی، مدیر کل امور روستایی استان، مختار اسفندیاری، سرپرست امور عشایری استان، ماشاءا… کاظمی، مدیر کل دفتر فنی استانداری، غلامرضا یسلیانی، سرپرست فرمانداری فریدونشهر، حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر و رؤسای ادارات فریدونشهر حضور داشتند.

افتتاح کلینیک با بازدید از اتاق عمل، اتاق اپتومتری، اتاق دندان‌پزشکی و پانسیون‌های بیمارستان رقم خورد و بازدیدکنندگان توضیحات مربوط به بیمارستان را از زبان امیرحسین جعفری، پرسنل فنی این کلینیک خیریه، شنیدند.

IMG_0380

جعفری گفت این کلینیک مجهز به تجهیزات روز دنیا بوده و امکانات آن، همان امکاناتی است که در بیمارستان فوق تخصصی نور تهران در حال استفاده است.

وی با بیان این که جراحان این بیمارستان خیریه همگی فوق تخصص هستند گفت این کلینیک برای دو ماه در اینجا دایر شده و هر روز حتی روزهای تعطیل به معاینه و درمان رایگان روستائیان فریدونشهر می‌پردازد. پرسنل فنی این کلینیک سیار گفت همه روزه دو اپتومتریست، یک چشم پزشک، یک دندان پزشک و دو پاراکلینیک در این کلینیک حضور خواهند داشت و روزهایی که به عمل جراحی اختصاص یافته باشد، متخصص بیهوشی، تکنسین بیهوشی و تکنسین اتاق عمل هم حضور پیدا می‌کنند.

جعفری گفت مراجعه روستائیان و عشایر منطقه به کلینیک نورآوران سلامت ، زمان بندی و وسایل ایاب و ذهاب هم فراهم شده است. وی گفت در مرحله اول بنا داریم در بخش دندان پزشکی به معاینه و درمان دندان دانش آموزان روستاهای فریدونشهر و در بخش بخش چشم پزشکی به معاینه و درمان روستائیان بالای 40 سال بپردازیم.

در پایان این افتتاحیه، یوسفی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از خانه بهداشت روستای اسلام آباد بازدید کرد و از نزدیک مشکلات این مرکز را جویا شد. وی قول دو دستگاه آمبولانس برای این مرکز را به ریاست شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر داد.

 

 

Go to TOP