چاپ خبــر
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مطالبات فرهنگیان تا نیمه اردیبهشت پرداخت خواهد شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری دو نشست با ریاست مجلس و معاون رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات فرهنگیان سخن گفت و اظهار کرد طرح رتبه‌بندی از یک مهر آغاز می‌گردد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، محمدحسن قائدیها، مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان، در گفتگو با خبرنگار پونه زار در مورد مطالبات فرهنگیان گفت: در هفته گذشته مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها دو جلسه کاری مهم با ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشتیم و تصمیماتی اخذ شد. بنا بر این تصمیمات مطالبات فرهنگیان تا نیمه اردیبهشت پرداخت خواهد شد.

قائدیها که برای حضور در جلسه ادواری رؤسای ادارات 40 گانه آموزش و پروش نواحی، مناطق و شهرستان‌های استان اصفهان به فریدونشهر آمده بود در مورد افزایش حقوق معلمان هم گفت طرح رتبه بندی معلمان از اول مهرماه آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به وضعیت نامناسب بودجه‌ای مدارس شبانه روزی فریدونشهر اظهار داشت در سال مالی 93 اعتبارات مدارس شبانه روزی نسبت به قبل سه برابر شده است. وی ضمن تأیید کم بودن این مبلغ گفت سعی می‌کنیم در آینده به همراه مدیران کل استان سفری به فریدونشهر داشته باشیم و در رابطه با این مشکل تصمیماتی اخذ کنیم.

 

  1. حسین ع گفت:

    کاش مطالبات را بدن فکر نکنم تا چند سال اینده هم بدن

Go to TOP