چاپ خبــر
تودیع سرهنگ دوم حسنعلی نرگسیان؛

معارفه فرمانده جدید سپاه فریدونشهر+تصاویر

با حضور سردار جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و مسئولین و بسیجیان شهرستان، حکم فرماندهی سپاه ناحیه فریدونشهر به سرهنگ دوم پاسدار احسان سروش کاشانی اهدا گردید.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، با حضور سردار مجتبی فدا، جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، مراسم تودیع سرهنگ دوم پاسدار حسنعلی نرگسیان از سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر و معارفه سرهنگ دوم پاسدار احسان سروش کاشانی برگزار شد.

IMG_0710

در این مراسم که با حضور مسئولین سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، امام جمعه فریدونشهر، سرپرست فرمانداری فریدونشهر، مسئولین ادارات، پاسداران و بسیجیان فریدونشهر برگزار شد جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج)، امام جمعه فریدونشهر، سرپرست فرمانداری فریدونشهر و فرماندهان اسبق و جدید سپاه ناحیه فریدونشهر به ایراد سخنرانی پرداختند.

IMG_0739

در این مراسم حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر، ضمن تشکر از خدمات سرهنگ نرگسیان، این حدیث امام حسین(ع) که «زندگی جز عقیده و تلاش در راه عقیده چیز دیگری نیست» را الگوی زندگی همگان به خصوص پاسداران دانست.

وی خطاب به دو فرمانده تودیع و معارفه شده گفت شما در هر جا که باشید هم خودتان معتقد به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید و هم خالصانه تلاش کرده مردم و نیروهایتان را معتقد به این ارزش‌ها کنید و وقتی عقیده به دست آمد همیشه این عقیده از طرف دشمنان مورد تاخت و تاز قرار می‌گیرد به ویژه معتقدات شیعه. لذا باید در این راه جهادتان را جدی بگیرید و مجاهده شبانه روزی مخصوصا مجاهده با نفس را سرلوحه کار خود قرار دهید.

IMG_0718

حجت الاسلام غفاری اظهار کرد همه خانواده سپاه باید در همه مراسمات با بصیرت در صفوف اول حضور داشته باشند. وی خواستار تعامل و ارتباط قوی بین سپاه و ائمه جمعه و جماعات شد.

سرهنگ دوم نرگسیان در این جلسه به گزارش عملکرد یک ساله سپاه ناحیه فریدونشهر در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و … پرداخت و ضمن بامحبت دانستن مردم فریدونشهر علت درخواست انتقال خود را مشکلات شخصی بیان کرد.

IMG_0754

سرهنگ دوم سروش دارای تحصیلات عالی بوده و تا پیش از این در سمت جانشینی سپاه ناحیه کاشان مشغول به خدمت بوده است.

IMG_0767

Go to TOP