چاپ خبــر
بعد از 12 سال و با 14 رای مخالف؛

سقائیان نژاد از شهرداری اصفهان برکنار شد

سرانجام سید مرتضی سقائیان نژاد به بهای یک عنوان مدیرکلی و قانع نشدن اعضای شورای اسلامی شهر از دو پرسش از مسند شهرداری اصفهان عزل شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از صاحب نیوز، شهردار اصفهان هفته گذشته در حالی که به سوال های اعضای شورای اسلامی شهر پاسخ داد که افراد سوال کننده از پاسخ شهردار به سوالی درباره عنوان مدیر کلی حوزه شهردار قانع نشده و همین مسئله استیضاح وی را کلید زد.

سقاییان نژاد پس از ۱۲ سال فعالیت منحصر به فرد در شهر اصفهان سرانجام با ۱۴ رای مخالف و هفت رای موافق اعضای شورا در هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر نتوانست نظر اعضای شورای کلان شهر اصفهان را جلب کرده و در در سمت خود باقی بماند.

بوژمهرانی مسئول امور مالی شهرداری اصفهان با رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر بعنوان سرپرست شهرداری اصفهان انتخاب شد تا منتخبان مردم در شورای شهر تا سه ماهه آینده برای انتخاب شهردار اقدام کنند.

گفتنی است در این جلسه استیضاح هیچیک از اعضای شورا به نفع سقائیان نژاد سخنرانی نکرد و تنها علیرضا نصر اصفهانی به عنوان مخالف ابقای شهردار سخن گفت.

بر اساس این گزارش موضوع استیضاح شهردار در جلسه علنی امروز، استفاده غیرمجاز از عنوان مدیرکل حوزه شهردار در مکاتبات رسمی اداری بود که توسط ۱۱ تن از اعضای شورا مطرح شده بود.

  1. وقتي يك تعداد افراد بي سواد و كوته فكر وارد شوراي شهر مي شوند انتظاري جز اين نمي رود!

  2. به نظر شما این نهایت موفقیت یک شورای شهر بزرگی مثل اصفهان است،من فکر نمیکنم این شورا شورای منطقی باشد باید اشکال را درجای دیگری سراغ گرفت،خداداندکه درشورای شهرمان جه خبر است که
    استفاده ازعنوان مدیر کل حوزه شهردار دلیل منطقی برای تعویض یک شهردارموفق نمی تواند باشد کاش واقعیات رابرای مردم می گفتند .خدادرموردشان قضاوت کندما که خبر نداریم.

  3. ناشناس گفت:

    برکناری شهردار اصفهان کاملا” تسویه حساب شخصی و زائیده فکر امینی بود.

  4. برکناری شهردار اصفهان کاملادرست ولی دیر هنگام بود این اتفاق بایدقبلا می افتادتا حالا اصفهان شهر درجه 2نباشد

  5. عمو مجید گفت:

    سلام.امروز چهارشنبه 13 /3 .خبر رسیده که دکتر سقاییان با رای قاطع به عنوان شهردار قم معرفی شد.منبع موثق

  6. در ماجرای بر کناری شهردار خدوم و خدمتگذار اصفهان همین جمله دکتر سقاییان نژاد دنیایی از نگفته ها را با خود داشت که اهل سیاست بخوبی پیام ان را گرفتند و ان هم این بود وقتی فتح الله معین عضو بشدت تو دار و اصلاح طلب و حامی فتنه گران سال هشتادو هشت اجازه خواست حرفی را بزند شهردار خطاب به وی گفت اقای معین مادوست داریم شما حرف بزنید واز پشت صحنه به روی صحنه بیایید!!!!!!!!

Go to TOP