چاپ خبــر
فرمانده سپاه ناحیه فریدونشهر:

اعزام 311 نفر از فریدونشهر/حضور مردم در مرقد امام خمینی(ره) دشمن را ناامید می‌کند

فرماندهی سپاه ناحیه فریدونشهر گفت پیام حضور مردم در مرقد امام(ره) استقامت، ایستادگی و شهادت طلبی در برابر دشمن است و مردم با حضورشان دست رد به هر گونه سازش ذلت بار می‌زنند. مراسم بدرقه از 311 زائر مرقد مطهر از ساعت 16 چهارشنبه جلو امامزاده تاجعلی خواهد بود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، فرماندهی سپاه ناحیه فریدونشهر در نشست خبری در بین خبرنگاران گفت دشمن تلاش می‌کند بین مردم و نظام جدایی ایجاد کند و حضور مردم در مرقد مطهر در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) باعث ناامیدی دشمن می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدار احسان سروش اظهار کرد جهت اعزام زائران به مرقد امام خمینی(ره) دو جلسه در فرمانداری تشکیل شد و با وجود این که پنج اتوبوس به فریدونشهر اختصاص داده شده بود، به علت استقبال زیاد به هفت اتوبوس افزایش پیدا کرد.

وی بیان کرد دشمن در حال ترسیم چهره‌ای غیرواقعی از امام خمینی(ره) در اذهان است و می‌خواهد مردم را از صحنه‌های نظام خارج کند.

فرماندهی سپاه ناحیه فریدونشهر گفت پیام حضور مردم در مرقد امام(ره) استقامت، ایستادگی و شهادت طلبی در برابر دشمن است و مردم با حضورشان دست رد به هر گونه سازش ذلت بار می‌زنند.

سرهنگ سروش تصریح کرد از ساعت 16 امروز(چهارشنبه) مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و بدرقه 311 زائر حرم مطهر ایشان، در محل امامزاده تاجعلی(ع) و قبور مطهر شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

  1. لطف کنید و دلایل اینکه قبلا 30 اتوبوس میرفت مرقد امام عزیز، ولی امسال 7 تا به زور پر شد هم بفرمایید…

    • میلامن گفت:

      کی 30 تا اتوبوس میرفت مرقد؟
      اصلا قرار باشه 30 تا اتوبوس فقط از فریدونشهر بره این همه اتوبوس از کجا میارن برای این همه شهر؟
      خخخخخ

Go to TOP