چاپ خبــر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر خبر داد؛

تدارک وسیع برای استقبال بزرگ

فرمانده سپاه ناحیه فریدونشهر از آمادگی کامل برای استقبال باشکوه از کاروان شهدای گمنام و غواص که عصر امروز وارد فریدونشهر خواهند شد، خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار از انجام هماهنگی های لازم و فراهم آوردن مقدمات جهت برگزاری مراسم تشییع شهدا سخن گفت و اظهار کرد تسطیح و آماده سازی محل برگزاری مراسم هم اکنون در حال انجام است.

سرهنگ دوم پاسدار احسان سروش بیان کرد در پی تقاضای ملت حزب الله و بسیجیان شهرستان فریدونشهر از سپاه استان و با موافقت سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، و سردار مجتبی فدا، جانشین سپاه صاحب الزمان(عج)، امروز پنجشنبه 15 مردادماه شهر ما میزبان یک تریلر از شهدای گمنام و غواص تازه تفحص شده خواهد بود.

وی تصریح کرد مراسم استقبال از ساعت 18 از میدان استقلال آغاز شده و برنامه تشییع به سمت یادمان شهدای گمنام و امامزاده تاجعلی(ع) برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر از همراهی و همکاری فرمانداری، شهرداری و سایر ادارات شهرستان در فراهم آوردن مقدمات این مراسم بزرگ تشکر نموده و اظهار امیدواری کرد این همکاری و همفکری بیش از پیش تا پایان برگزاری مراسم و در سایر برنامه های نظام و انقلاب ادامه داشته باشد.

سرهنگ سروش گفت سخنران مراسم امروز سردار محمدتقی امینی، فرمانده لشگر هشت نجف اشرف، بوده و در طی مراسم گروه موزیک و رزم نواز سپاه، مراسم تشییع را همراهی خواهند کرد.

  1. جدیدی جونودلم تیترت منوکشته /توسعه شهر هم همبنطور وسیع وبزرگه خخخخخخ

  2. nut گفت:

    این عکسی که از تدارک وسیع گذاشتین اصلا نیاز به شرح نداره ها!!!!

Go to TOP