چاپ خبــر
از صبح امروز؛

نتایج اولیه آزمون سراسری 94 اعلام شد+لینک اعلام نتایج

نتایج اولیه آزمون سراسری سال 94 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، نتایج اولیه آزمون سراسری سال 94، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org اعلام شد و داوطلبان برای اطلاع از نتایج خود می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

معاون وزير علوم تحقيقات و فناوري مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز را از ۵ مردادماه لغايت  ۱۰ مرداد عنوان كردند .
آزمون سراسری سال ۹۴ در روزهای ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه در ۳۶۵ شهرستان و ۱۷ کشور خارجی برگزار شد که تعداد ۷۹۵ هزار و ۶۷۷ داوطلب در این آزمون شرکت داشته اند.
نتايج نهايي ازمون سراسري سال 1394 نيمه دوم شهريور ماه سال جاري اعلام خواهد شد.

  1. رتبه های برتر فریدونشهر چی شد؟خبری نداررید؟

  2. d گفت:

    به نظر شما نفر اول رشته علوم انسانی چه رشته ای را انتخاب میکنه؟ بله احتمالا حقوق. خوب همین لیسانس حقوق در دانشگاه پیام نور خودمان بدون کنکور ارائه می شه. کنکور و رتبه دیگه بی معناست.

  3. مستر d گفت:

    اولا که نگرش شما به درس و تحصیلات کلا غلطه و صرفا واستون مدرک مهمه، ثانیا چی رو با چی مقایسه می کنی دوست عزیز؟کسی اینجا درس میخونه با این استادا و محیط بسته، با کسی که حقوق دانشگاه های تهران،زمین تا اسمون فرق داره! دید گسترده تری پیدا میکنه، شخصیتای بزرگ رو از نزدیک میبینه….
    چی بگم اخه،

  4. بله شما درست می فرمایید ولی اگه کسی بخواد در جایی استخدام بشه بخدا مدرک دانشگاه تهران ویا فریدونشهر برای استخدام با هم فرقی ندارن.

  5. میلاد گفت:

    صد در صد فرق میکنه
    البته بسته به شخصشم داره.

  6. حقوقدان گفت:

    اتفاقا اگه پارتی نباشی، کسی که حقوق تهران یا بهشتی باشه رو میقاپن ولی پیام نور…..
    خودتو زدی بخواب؟
    جوونای شهرمونو با این حرفا ناامید و دلسرد نکنید،اگه شما شکست خوردید دلیل نمیشه همه رو ناامید کنی!

  7. عزیزانم تامی توانید گول تحصیلات پیام نوررانخورید که غیرازپشیمانی عایدتان نمی شود مارفتیم ضربه ای خوردیم تاریخی،بهترین زمان راازدست دادیم وچیزی بدست نیاوردیم .برویددنبال یک حرفه وشغل وبعد ازکسب شغل وحرفه برید پیام نورادامه تحصیل دهید این بهترین راه است پشیمان نمی شویدواین نظرمرا از فارغ التحصیلان این مراکزبپرسید تابه آن برسید.

Go to TOP