چاپ خبــر

دعوت به همکاری در پرمخاطب‌ترین وب‌سایت غرب استان

سایت تحلیلی خبری پونه زار از همه علاقه‌مندان به خبرنگاری، عکاسی و فیلمبرداری، طراحان گرافیک و مالتی مدیا، کاریکاتوریست‌ها، نخبگان، تحلیلگران و اهل قلم دعوت می‌نماید از طریق محصولات دیداری و شنیداری خود به صورت حق الزحمه با این سایت همکاری نمایند.

سایت تحلیلی خبری پونه زار از همه علاقه‌مندان به خبرنگاری، عکاسی و فیلمبرداری، طراحان گرافیک و مالتی مدیا و کاریکاتوریست‌ها و نخبگان، تحلیلگران و اهل قلم دعوت می‌نماید تا در راستای خدمت‌رسانی به مردم از طریق محصولات دیداری و شنیداری خود به صورت حق الزحمه با این سایت همکاری نمایند.

برای علاقه‌مندان به خبرنگاری، عکاسی و فیلمبرداری دوره‌های آموزشی خبرنگاری و عکاسی ارائه خواهد شد.

ایمیل info@pounezar.ir پذیرای آثار طراحان گرافیک و مالتی مدیا و کاریکاتوریست‌ها، نخبگان، تحلیلگران و اهل قلم در هر یک از زمینه‌های پزشکی، فرهنگی، سیاسی، طنز، اجتماعی و دینی است.

علاقه‌مندان به همکاری با سایت، می‌توانند از طریق ایمیل info@pounezar.ir آمادگی خود را اعلام نمایند.

 

سایت تحلیلی خبری پونه زار همچنین آمادگی خود را برای انتشار آثار فاخر هنرمندان، اهل قلم و نخبگان اعلام می‌دارد.

  1. مریم گفت:

    اونایی که علاقمندهستنداماهیچ تجربه ومهارتی دراین زمینه ندارندمیشه شرکت داشته باشن؟

  2. سلام ، من می خواستم تو دوره های تصویر برداری شما شرکت کنم کجا باید بیام آموزش ببینم ، ضمنا” می خواستم با سایت همکاری کنم حالا چه در قسمت ابدارخانه باشه و یا خبرنگاری فقط یه حق الزحمه بخور نمیر بدین.

  3. با تشكر از پونه زار
    يه انتقادي داشتم اونم اينه كه پونه زار هيچ توجهي به روستاها نداره 95درصد خبرهاش مختص شهر فريدونشهره .والله با تبليغ از روستا ها مردم را دلگرم ميكنيد .بقول مهندس ابراهيم باتواني (مدير عامل اسبق دهياري ها)كه ميگفت شهر آباد نيازمند روستاهاي آباده.توجه به روستاهارا در اولويت قرار دهيدتا شهرستان پيشرفت كنه .باتشكر.

  4. تارنمای پونه زار، یک رسانه اینترنتی خوب و وزین برای فریدونشهر است که با علاقمندی، تلاش و پشتکار بچه های فرهنگ دوست و فعال این شهر راه اندازی گردیده اداره می شود. بنده به همین وسیله اعلام می کنم برای کمک به اعتلا و غنای این رسانه آماده همکاری در زمینه های گوناگون هستم (در قالب ارسال مطلب و تصویر) و تا آنجا که وقت و شرایط اجازه دهد اگر کمکی از دستم بربیاید مضایقه نخواهم کرد.

  5. مریم گفت:

    بعضیااعلام امادگی کردنداماخبری ازاطلاع رسانی نشد!!!!!!!!

  6. سلام من یه چیزی رو متوجه نشدم خبر مال 12مهر هست نظرات مال شهریوره!!!!! پونه زار هنوز وقت داریم اعلام آمادگی کنیم؟؟؟

  7. پونه زار محترم نظرها را خیلی خیییییییلی دیر بررسی میکنی

Go to TOP