چاپ خبــر
پس از تب افتتاحیه‌های هفته دولت؛

هفت پروژه شهرداری فریدونشهر افتتاح و رونمایی شد

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس به همراه سرپرست فرمانداری و شهردار فریدونشهر، هفت پروژه شهرداری فریدونشهر را که مهمترین آن‌ها بهسازی پیاده‌روهای شهر بود رونمایی و افتتاح کردند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، پیش از ظهر امروز نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس و سرپرست فرمانداری با شهردار فریدونشهر همراه شدند تا چند پروژه شهرداری را افتتاح کنند.

EfttahSH003

اولین پروژه، افتتاح طرح یکسان‌سازی و بهسازی پیاده‌روهای معابر اصلی شهر بود. این طرح با مشارکت مردم و بعد از تصویب شورای شهر با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال به اجرا در آمد. قسمتی از این طرح به پایان رسیده و قسمتی هنوز در دست اجرا است.

EfttahSH005

مسئولین سپس از پروژه سیستم آبیاری قطره‌ای فضاهای سبز با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال بازدید کنند. پروژه‌ای که تا با اجرای آن علاوه بر صرفه جویی قابل ملاحظه در مصرف آب، هزینه آبیاری فضاهای سبز را به شدت کاهش داد.

هیأت افتتاحیه‌های شهرداری از آن جا راهی استخر خاکی چشمه لاک پشتی شدند و از لوله‌گذاری‌های انتقال آب این استخر 450 هزار لیتری و پروژه جدول گذاری و حصارکشی این استخر با اعتبار یک میلیارد و 175 میلیون ریال رونمایی کردند.

EfttahSH007

این گروه از آن‌جا راهی کارخانه سنگ شکن فریدونشهر شدند تا از فعالیت این کارخانه که پس از توسعه ماشین آلات به بخش خصوصی واگذار شده است، بازدید کنند. استخر قیر این کارخانه هم موضوع بازدید مسئولین شهرستان قرار گرفت.

EfttahSH008

مهمانسرای فریدونشهر مقصد بعدی تیم افتتاح امروز شهرداری بود. مسئولین بعد از بریدن روبان مهمانسرا از اتاق‌های آن و روند توسعه مهمان‌سرا دیدن کردند.

EfttahSH010

EfttahSH012

نماینده، سرپرست فرمانداری، شهردار و مسئولان شهرداری فریدونشهر سپس از روند ساخت مجتمع تجاری تالار شهروند به مساحت 950 مترمربع دیدن کردند. این مجتمع نمود بهره‌مندی از ظرفیت‌های راکد شهرداری بود. شهرداری با خاک برداری زمین‌های پشت تالار شهروند، علاوه بر از بین بردن نمای زشت پشت تالار، این زمین‌ها را برای ساخت بازارچه به کار برد.

EfttahSH015

آخرین پروژه افتتاحی شهرداری پارک کوی فرهنگیان بود. تسطیح محل، احداث پیاده‌راه، جدول، سیستم آبیاری و کاشت نهال در این پارک به تازگی با صرف هزینه 1200 میلیون ریال به پایان رسیده است. نماینده مردم در مجلس با حضور در این پارک ضمن افتتاح آن، مشکلات ساکنین کوی فرهنگیان را نیز جویا شد.

EfttahSH019

بعد از اتمام افتتاحیه‌های شهرداری، مسئولین جهت افتتاح دو پروژه لوله‌گذاری اداره جهادکشاورزی فریدونشهر در شهر برف‌انبار و مزارع کشاورزی چشمه‌لنگان حضور یافتند. این لوله‌گذاری‌ها به منظور جلوگیری از هدررفت آب و با اعتبار 270 میلیون ریال اجرایی شده‌اند.

EfttahSH020

  1. Reza گفت:

    به به. صد و بیست میلیون برای پارک فرهنگیان. ماشالله.
    آقای شهردار در این پارک نه برا سیستم روشنایی فکری شده نه برا چنتا نیمکت نه یه حوض ابی وسط پارک. که واقعا جاش خالیه
    و نبودش احساس میشه. همچنین کیفیت سنگ کاری هم که مشخص بود زیرش ماسه نم دار بدون سیمان.

    • ادم کمی هم باید ظرفیت داشته باشد اقا رضا . فرض کن این پارک هم در همین سطح ساخته نمی شد . بلاخره ماهی یک چیز اضافه میشه تا دست اخر تکمیل شود . چهارصد دستگاه قدمت بیست ساله دارد و در این مدت هم کاری نشده بود و حال کم کم در حال تکان خوردن است.

  2. آشنا گفت:

    اقای شهردار محترم خواهشا چاله های فاضلاب که کارشان به اتمام رسیده است خواهشا اسفالت کنید که مخصوصا در منطقه چهرصددستگاه با مشکلات بسیار اعم از گرد و خاک،چاله هایی که به صورت کامل پر نشده و ماشین و موتور سیکلت ها در ان میافتند و …. شهردار منطقه شهرهای دیگر اگر بخواهند جایی را حفاری کنند در عرض یک یا دو روز کار را به صورت کامل به اتمام می رسانند حالا اگر هم خواستید اسفالت کنید لااغر در همین فصل که بارندگی نیست این کار را انجام دهید و کار را به فصول بارندگی نکشانید و خواهشا بدجه های این شهر را صرف هزینه های که لازم نیست صرف نکنید همین پیاده روها که قبلا به صورت سنگ فرش بود و کاملا بی عیب و ایراد بود نازی به کندن ان ها و موزاییک کردن نبود که این نشانه عدم مدیریت صحیح است.

  3. اقای شهردار لطفا فکری به حال حقوق پرداخت نشده کارگران بکنید…..به خدا ظلمه گناه است….اقای جدیدی این خبر مهم را به گوش اقای شهردار برسان.

  4. این مهمانسرا قبلا به نام آتش نشانی افتتاح شده و خدا میدونه سال دیگه با چه نامی افتتاح خواهد شد اغلب افتتاحها در این چند ساله از همین نمونه بوده اند!!!

  5. باسلام واحترام خدمت شما عرض نمایم.
    این افتتاح ها * است .درکدام یک ازاینها اشتغال زایی صورت گرفته است ونیروی تازه ای سرکاررفته . تاکی مسئولین ماباید این جوربامردم رفتارنمایند وبه نام جمهوری اسلامی کم کاری کنند آیادیگر بس نیست ،شمارابه خدا فکری اساسی بکنید این بازی ها چیست ؟ چندنفردنبال نماینده راه بیافتندوپرکردن چاله های پیاده روها یا بازکردن یک تلمبه نازل بنزین موتورراافتتاح بنامند .کجای ایران وحتی استان اصفهان چنین افتتاحی وجود داشته ؟سری به روزنامه ها وسایت ها بزنید ومعنی پروژه،افتتاح واشتغال زایی رادریابید.عزیزان مسئول این کرسی ها امانت الهی است واگربااین اعمالتان ناشکری کنید دیری نخواهد گذشت که به عذاب الهی گرفتارمی شوید.خداهمه ماراببخشاید انشاءالله

  6. باسلام !!!
    قابل توجه همه ویراژ داران وقوم بنی هندل:
    افتتاح بزرگترین پروژه غرب کشوردراستان اصفهان شهرستان کویرشده فریدونشهردردل کوه های زاگرس شامل یک دستگاه نازل بنزین را به منظور خدمات رسانی به شماویراژدهندگان واشتغال دائمی شما سامان دهندگان ترافیک شهری تبریک عرض می نماییم.

Go to TOP