چاپ خبــر
از سوی امام جمعه فریدونشهر؛

مراسم ترحیم شهدای حج 94 در فریدونشهر برگزار شد

در پی شهادت 136 نفر از هم وطنانمان در حال انجام مناسک حج در حادثه فجیع منا، مجلس ترحیمی در فریدونشهر برگزار شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، در سومین روز وقوع حادثه فجیع منا و کشته و زخمی شدن هزاران مسلمان در حال انجام مناسک حج، از طرف حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر، مراسم ترحیمی برای شهدای حج برگزار شد.

در این مراسم که در مسجد جامع فریدونشهر برگزار می‌شد عموم مردم، مسئولین شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی حضور پیدا کردند و یک صدا فریاد برائت از دست‌های شیطانی سر دادند.

امام جمعه فریدونشهر ضمن نکوهش بی تدبیری و بی لیاقتی پادشاهی عربستان سعودی در برگزاری حج امسال که با چندین حادثه مختلف همراه بود، از کشورهای مسلمان خواست برای جلوگیری از جنایات آل سعود بر علیه این رژیم ستمگر متحد شوند.

گفتنی است در حج امسال حوادث مختلفی چون سقوط بالابر در مسجدالحرام، محبوس شدن حجاج در قطار، آتش گرفتن چادرهای صحرای عرفات و محصور کردن حجاج در منا رخ داد که به کشته و زخمی شدن هزاران نفر انجامید.

در پی شهادت 136 نفر از ایرانیانی که در مناسک حج حضور داشتند، در کشور سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

  1. دانا گفت:

    مگه کسی از فریدونشهر هم بوده

  2. با با منصف خیلی با اطلاعی نه

    • منصف گفت:

      من فقط اطلاعات را از جاي ديگه سرچ ميكنم در محضر عموم قرار ميدم.ما انسانهاي اين دوره زمونه اينقد سر و تن پرور شديم كه به ندرت دنبال كشف واختراع چيزي ميريم اين درحاليه كه امكانات تحت اختيارمون هزاران برابر بيشتر از زمان دانشمندان عهد قديمه.واقعا جاي تاسف داره

Go to TOP