چاپ خبــر
در هفته دفاع مقدس؛

دیدار مسئولین فریدونشهر با خانواده‌های حماسه‌سازان این روزها

به مناسبت هفته دفاع مقدس مسئولین شهرستان فریدونشهر از خانواده‌های حماسه‌سازان این روزها سرکشی کردند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، به مناسبت هفته دفاع مقدس عصر دیروز امام جمعه به همراه جمعی از مسئولین شهرستان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونشهر به سرکشی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس رفتند.

Didar004

حجت الاسلام اباصلت غفاری در این دیدار بر اجر معنویِ جهاد اکبر همسران شهدا و جانبازان در تحمل سختی‌ها و صبر در برابر مشکلات تأکید کرد.

Didar003

وی ضمن قدردانی از خانواده‌های رزمندگان دفاع مقدس، نقش ایشان را در ایفای این حماسه عظیم بی بدیل خواند و آنان را شریک ثواب شهدا و جانبازان دانست.

Didar002

مسئولین از خانواده شهید احمد جدیدی، خانواده شهید نوذر خودچیانی، خانواده جانباز مرحوم حشمت اله یوسلیانی و خانواده جانباز حسین بخشیانی سرکشی کردند.

  1. یاد همه شهیدان گرامی باد.
    ایثارگران وجانبازان سند افتخاراین ملتند.به یاد همه شهیدان برپا می خیزیم وبه احترام آنها صلوات می فرستیم وعرض ادب واحترام خودرابه خانواده محترم شهدا،ایثارگران ،جانبازان ،آزادگان وهمه رزمندگان دفاع مقدس ورهروان راستین آنها تقدیم می داریم. وبه آن کسانی که بانام اسلام به ملت مسلمان خیانت می کنند چه خارجی وچه داخلی اعلام میداریم این مملکت مملکت حضرت صاحب الزمان عج است .وبدانید روزی به دست این مردم خوار وذلیل ورسوا خواهندشد. انشاءالله.

  2. چقدر خوب بود یه سرم به خانواده های شهدا در روستاها و جاهای دیگه میزدند نه فقط شهدای فریدونشهری

  3. با سلام وگرامیداشت هفته دفاع مقدس وبا درود به روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ومعمار کبیر انقلاب اسلامی وشهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس وسلام به کلیه ایثارگران ویادگاران عزت وسربلندی ایران اسلامی جا دارد تشکر ویژه ای از امام جمعه محترم شهرستان حاج اقا غفاری داشته باشم که هم هر هفته در نماز جمعه یادی از شهیدان میکنند وهم در دیدار با یادگاران هشت سال دفاع مقدس بدون ریا شرکت میکنند امید است که این امر تداوم داشته باشد وبه کلیه ایثارگران به نوبت سرکشی شود به عشق بی بی فاطمه زهرا (س) یا زهرا

  4. باسلام خدمت دوستان.
    این آقایونی که به جانبازان وشهداسرمیزنندمیخوام ببینم بجای اینکارکاردیگه ای هم بلدند؟اینقدازکارهای جانبازان وخانواده های شهداروی زمین مونده که هیچکدومشون جوابگونیستند!مردم هم فک میکنندهمه مسولین برای جانبازان وشهداکارمیکنند!
    من فقط اینومیدونم که ازجانبازوشهیدفقط یه اسمی باقی مونده!والسلام

  5. با سلام ودرود برمحمد وال محمد(ص) وتشکر از حاج اقا غفاری که یادی هم از جانبازان زیر 25 در صد برای اولین با توسط بنیاد شهید وامر ایثارگران شد امید است ادامه دار باشد

Go to TOP