چاپ خبــر

چگونگی پیگیری اعتراض به آزمون استخدامی فرهنگیان/ پذیرفته‌شدگان آزمون ۲۰ آبان منتظر اطلاعیه باشند

رئیس مرکز برنامه‌ریزی آموزش و پرورش با اشاره به چگونگی پیگیری اعتراض و سؤالات در خصوص آزمون استخدامی، گفت: ۲۰ آبان اطلاعیه‌ای در خصوص چگونگی مراجعه پذیرفته شدگان به ادارات آموزش و پرورش اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، محمدحسن سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش از چه طریقی باید پیگیری شود؟»، اظهار داشت: تمامی موارد در خصوص اعتراض داوطلبان در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور لحاظ شده است.

وی افزود: افرادی که به نتایج آزمون به هر طریقی اعتراض دارند فقط از طریق سازمان سنجش آموزش کشور پیگیر اعتراض خود باشند و افرادی که هرگونه سؤال در خصوص آزمون استخدامی دارند از طریق اداره کل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش پیگیر سؤالات خود باشند.

سلیمی جهرمی در پاسخ به این پرسش که «افرادی در آزمون با رتبه 2 و چهار مجاز نشده‌اند در صورتی که وضعیت آزمون و نمرات آنها خیلی خوب بوده و اکنون معترض هستند، آیا تصمیمی برای این افراد می‌توان گرفت؟»، خاطرنشان کرد: تعداد ظرفیت پذیرش در این آزمون محدود بود.

وی افزود: این سهمیه بین مناطق کشور در رشته و جنسیت توزیع شده است و در برخی موارد در مناطقی حتی یک نفر بومی همان شهر نیاز بود که در پذیرش اولیه مشخص شده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش با بیان اینکه ظرفیت پذیرش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش محدود است، تصریح کرد: تمامی موارد مربوط به آزمون استخدامی را سازمان سنجش آموزش کشور اعمال کرده است و نتایج هم توسط این سازمان اعلام شد.

وی گفت: اداره کل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش در خصوص سؤالات احتمالی درباره آزمون استخدامی پاسخگو است.

سلیمی جهرمی با بیان اینکه 20 آبان اطلاعیه‌ای روی پرتال وزارت آموزش و پرورش در خصوص چگونگی مراجعه پذیرفته شدگان به ادارات آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: در این اطلاعیه مشخص خواهد شد که پذیرفته شدگان بر اساس زمان بندی چگونه و با چه شرایطی به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: پس از مراجعه پذیرفته شدگان به ادارات آموزش و پرورش، مدارک آنها که در زمان ثبت نام ادعای داشتن آنها اعم از بومی منطقه بودن و مدارک تحصیلی و خدمت سربازی داشتند را ارائه خواهند داد تا این مدارک بررسی شود، زیرا این مدارک در نمره‌ها تأثیرگذار بوده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش تصریح کرد: حداکثر 3 هفته مهلت داریم تا نفرات مورد نیاز به دانشگاه فرهنگیان جهت شروع فرایند آموزش معرفی شوند و در این فاصله باید تمامی فرایندها اجرا شود.

منبع: فارس

Go to TOP