چاپ خبــر
گزارش هواشناسی؛

فریدون‌شهر اصفهان با ۱۷ درجه زیر صفر سردترین شهر کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، گفت: فریدون شهر اصفهان در ساعت های اخیر با دمای ۱۷ درجه زیر صفر سردترین شهرستان کشور بود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از مهر، احد وظیفه درباره سردترین نقاط ایران طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: شهرستان فریدون شهر اصفهان با دمای ۱۷ درجه زیر صفر سردترین شهرستان کشور و کرمانشاه با دمای ۸ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

امروز سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال است که پیامد آن ابرناکی، بارش باران و برف، در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید اما موقتی است.

در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مناطق یاد شده کاهش دید به علت مه و کولاک برف رخ خواهد داد که هموطنان باید تمهیدات لازم را برای سفر در این مناطق اتخاذ کنند.

فردا سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور فعال است و از اواخر وقت فردا با خروج سامانه بارشی در غالب مناطق کشور توده هوای سرد و خشک استقرار یافته و تا اواخر هفته ماندگار خواهد بود.

امروز شدت بارش‌ها در استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، شمال اصفهان، قم، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی است. امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز و فردا دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود و چهارشنبه دریای خزر مواج است.

بارش برف تا امروز بعد از ظهر در تهران ادامه دارد و از اواخر وقت امروز این بارش‌ها تضعیف می‌شود و تا آخر هفته نیز هیچ بارشی در تهران نخواهیم داشت. فقط در برخی از مناطق استان تهران وزش باد شدید پیش بینی شده است و هوا سردتر خواهد شد.

در حال حاضر ایلام با دمای منفی ۹ و بندرعباس با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌های ایران هستند.

  1. با سلام و ادب و احترام
    مدیر محترم سایت پونه زار
    از حضرتعالی تقاضامندیم از طرف شهروندان فریدونشهر به آقای رفیعی نمایندگی صدا و سیما یا فرمانداری محترم اعلام بفرمائید در خبر ۲۰/۴۵ روز یکشنبه مورخ ۹۴/۰۹/۱۵ تنها شهرستانی که میزان بارش برف اعلام نشد شهرستان فریدونشهر بود که با تماس با صدا و سیما ی اصفهان ، آنها نیز اطلاعی نداشتند البته لازم به ذکر است این جور موارد خیلی خیلی اتفاق افتاده که اصلا شهرستان فریدونشهر در لیست خبرها نبوده
    آقای رفیعی اگر مشغله کاری دارند و نمی توانند به این امر مهم ( خبرنگاری) توجه داشته باشند خوب تنها راهش این است که با توجه به اهمیت این موضوع یک خبرنگار خبره جهت این کار تعیین شود

    • الف.الف گفت:

      واقعا راس میگه.فقط هم حرف امسال نیس حرف چند ساله.اسما فقط خبرنگارن

      • حسن گفت:

        این بنده خدا که کارش را انجام میده ولی امان از مرکز استان

        • چطوریه مرکز استان فقط با فریدونشهر مشکل داره؟؟؟
          با خور و بیابانک مشکل نداره؟ یا با بوئین؟؟؟
          چطوره که در طول سال یه گزارشی مصاحبه ای چیزی صورت نمیگیره؟؟
          همیشه مرکز استان مشکل داره؟؟
          قصور از خودمونه برادر.
          بر فرضم که استان قصور و کوتاهی داشته باشه،، بلخره از ده تا گزارش یکی را که باید پخش کنن نه؟؟؟
          کوتاهی از همینجاس شک نکنید.
          این همه جوان بی کار و البته با استعداد و با ذوق در شهرستان و شهر هس یکیشونا ببرن سر کار. والا

  2. محمود گفت:

    بایدتکلیف این مساله روشن بشه.این قبیل کوتاهی هااصلاقابل توجیه نیست.ایرادازهرکجاهم که باشه بایدمعلوم بشه وحل بشه.فریدونشهرنمیتونه هردفعه بخاطراین مسایل بحث وجدل داشته باشه.گندشودراوردن دیگ

  3. جالب اينجاست اين عكسم اصلا متعلق به فريدونشهر نيست .حداقل يك عكس از محله چهارصد دستگاه يا جاده فريدونشهر چغيورت ميگرفتيد كه اوج بارش و سوز سرما را بصورت واقعي نشون بده. تو اين عكس همه چيز عاديه .

Go to TOP