چاپ خبــر
با فعالیت سامانه بارشی طی روز گذشته؛

بارش برف کم سابقه در فریدونشهر /تصاویر

با بارش برف کم سابقه طی سال‌های اخیر در فریدونشهر، طبیعت زیبای بام ایران رنگ و رویی متفاوت به خود گرفت. ارتفاع برف در مناطق مسکونی به 65 سانت می‌رسد. هم اکنون آسمان فریدونشهر نیمه ابری است ولی بارش‌ها به پایان رسیده است.

  1. ممنون از مسئول محترم پونه زار و تشكر از مسئولين شهرداري جهت پوشش برف روبي و بازگشايي معاير شهر

  2. صبح صادق گفت:

    با این همه برف پس چرا صدو سیمای مرکز استانداری ارتفاع آن را 27 سانت اعلام می کند از مسئولین ذیربط انتظار داریم رسیدگی کنند. پارسال در شمال یک روز حدود 10 سانت برف آمد ( که بلافاصله فردای آن آب شد ) مسئولین شمالی معاون اول ریس جمهور را به آنجا کشاندند و سر و صدای کردند که بیا و ببین اما چرا مسئولین استان که تمام هوش و حواسشان برای جاری شدن آب درزاینده رود به میزان بارش در فریدونشهر می باشد درحق این شهرستان کم لطفی می کنند

  3. هرچی گفت:

    با سلام دو روزه برف اومده ولی هنوز کسی کوچه ما رو برف روبی نکرده آخه ما آدم نیستیم بچه های این کوچه با بدبختی رفتن مدرسه .کی دیگه باید برف روبی بشه .!!!!!!!

    • مسئولش آقاي مومني و آقاي حاج احمدي هستن.تماس بگيريد حتما رسيدگي خواهند كرد.

    • شهردار مترم همه ماشین آلاتشو داده بود اجاره و یعو دقیقه نود یادشون اومد که برای برف روبی هم باید اقدامی انجام بدن.وقتی هم وسایل و ماشین آلات رو پس دادن مسلما مستهلک میشن.
      همینه که یه گریدر به خاطر نداشتن لاستیک خابیده تو پارکینگ.
      درست شب اولین برف بود که اقدام به نصب تیغه نمک پاش کردن که بعد متوجه شدن یه وسیله گم شده و نصب نشد

  4. ماشین آلات شهرداری کجان که شهر را تمیز کنند . یک سری به ساکنین بدبخت بلوک های مسکن مهر بزنید که بدبختی از هر طرف براشون میباره اون از وضع ساختمونا اونم از وضع پاک کردن خیابوناش انگار اصلا جزء شهر نیست.

  5. کرتولی گفت:

    با سلام وعرض خسته نباشید خدمت عزیزان سایت پونه زار.از شما سپاسگزارم که اطلاع رسانی میکنید. از رسانه ها ی دیداری وشنیداری که بخاری بلند نمیشه.با دیدن این تصاویر زیبا خوشحال شدم.واقعا تصاویر زیبایی هستند واگر زحمات شما نبود اصلا نمی فهمیدیم فریدونشهر برف باریده.مسئولین بیدار شن.

  6. واقعا برای این شهر متاسفم که وقتی به شهردار میگیم چرا خیابونا رو برفروبی نمیکنید میگه آسفاالتا خراب میشن سالای قبل خراب نمیشدن و مختص امساله؟
    آقای شهردار آسفالت مشکل داره که پیمانکار توش به جای قیر گازوئیل میریخت که براش بصرفه نه چیزای دیگه

  7. رضا گفت:

    واقعا تصاویر زیبایی بود ب خصوص تصویر گرفته شده از مدرسه دبستان دخترانه طلوع.متشکرر

  8. ناشناس گفت:

    هر چی تو شهر اتفاق بیفته تقصیر شهرداره؟!اگه برف بیاد نیاد ؟!؟اتفاقا شهردار اقای گوگونانی جزو بهترین شهردارهای فریدونشهر بوده و پیمانکار اسفالت منطقه هم جزو بهترین پیمانکارهای استان اصفهان هستند و کارشون هم فوق العاده خوب بوده

    • مهدی گفت:

      لطفا تحقیق کنید بعدن نظر بدید اسفالتی را که در معابر فریدونشهر ریخته میشه درجه یکه و دها ازمایش بروی ان انجام میشود بعد صورت وضعیت پیمانکار تایید میشود

Go to TOP