چاپ خبــر
در پی نقل یک خبر؛

بی اخلاقی پایگاه خبری یک روزنامه در نقل کذب سخنان امام جمعه فریدونشهر

پایگاه خبری روزنامه اصفهان امروز در نقل خبر نماز جمعه از سایت پونه زار اقدام به نسبت دادن یک سخن کذب به امام جمعه فریدونشهر کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، پایگاه خبری روزنامه اصفهان امروز در اقدامی خارج از اخلاق رسانه ای علاوه بر نقل بدون منبع اخبار از سایت پونه زار، در هفته جاری اقدام به انتشار خبری دیگر از سایت پونه زار به نقل از یک منبع دیگر نموده و با انتخاب تیتری تامل برانگیز، به طور کذب سخنی را به امام جمعه فریدونشهر نسبت داده است.

خبر نماز جمعه هفته گذشته فریدونشهر با تیتر «امام جمعه فریدونشهر: احراز صلاحیت ها بر اساس مرّ قانون است» در سایت پونه زار منتشر شد چرا که حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر، در خطبه های نماز جمعه تاکید کرده بود: فقهای شورای نگهبان فراجناحی و بر اساس تقوای الهی وظایف خود را انجام می دهند. وی نسبت به اظهارات رئیس جمهور که گفته بود: «شورای نگهبان مر قانون را رعایت کند نه مر جناح را» انتقاد کرده و این سخنان رئیس جمهور را بودار خوانده بود.

در حالی که این خبر در پایگاه خبری روزنامه اصفهان امروز با این تیتر نقل شده بود: «امام جمعه شهرستان فریدونشهر: شورای نگهبان مر قانون را رعایت کند نه مر جناح را». این روزنامه با انتساب قول رئیس جمهور به امام جمعه فریدونشهر سعی کرده بود نشان دهد این شخصیت سیاسی-مذهبی بر این سخن صحه گذاشته است و حتی پس از تماس با مسئولین این روزنامه و تذکر خطای ایشان، همچنان شاهد عدم تصحیح این خبر بودیم.

Go to TOP