چاپ خبــر

افتتاح دو مهدکودک و چهار منزل مسکونی، سهم بهزیستی از قطار افتتاحیه‌های فجر بود

به مناسبت دهه فجر دو مهدکودک بخش خصوصی تحت نظارت اداره بهزیستی و چهار باب منزل مسکونی مشارکتی توسط این اداره در شهرستان فریدونشهر افتتاح شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، دهه مبارک فجر در فریدونشهر همچون سایر شهرستان های کشور با موجی از افتتاحیه های ادارات و ارگان های شهرستان همراه بود کهدر این بین سهم اداره بهزیستی افتتاح دو مهدکودک و چهار باب منزل مسکونی در حضور مسئولین شهرستان بود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فریدونشهر در این رابطه به خبرنگار پونه زار گفت: اداره بهزیستی شهرستان به منظور حمایت از خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، در ساخت 9 باب منزل مسکونی برای این خانوارها مشارکت کرده است که در دهه مبارک فجر چهار باب از این منازل مسکونی با حضور مسئولان شهرستان و مسئولان استانی این اداره افتتاح شدند.

MahdFajr003

قاسم براتی همچنین از افتتاح دو مهدکودک خورشید شهر و کلبه کودک تحت نظارت این اداره خبر داد و افزود: این دو مهدکودک که مجاز به پذیرش کودکان دو تا شش سال هستند، توسط بخش خصوصی اداره می شوند.

وی با بیان این که تحقیقات نشان داده اند غذای گرم نقش موثری در رشد جسمی و بالاخص فکری و هوشی کودک دارد از اختصاص یارانه غذای گرم به همه مهدهای کودک شهری و روستایی تحت نظارت این اداره سخن به میان آورد و تصریح کرد: این اداره ماهیانه حدود 200 میلیون ریال یارانه غذای گرم به مهدهای کودک به منظور تغذیه روزانه کودکان با یک وعده غذای گرم اختصاص می دهد.

MahdFajr006

در حال حاضر هشت مهدکودک با حدود 400 کودک در شهرستان فریدونشهر زیر نظر اداره بهزیستی فعالیت دارند که همه این مهدهای کودک از یارانه غذای گرم برای کودکان برخوردار بوده و ملزم به تغذیه هر روزه کودکان با یک وعده غذای گرم هستند.

  1. با سلام
    جناب آقای جدیدی با تشکر از زحمات جنابعالی در خصوص پوشش خبری واطلاع رسانی

  2. با سلام
    با تشکر از دست اندرکاران پیش دبستای گلها که جدیدا مجوز مهد کودک خورشید شهر را هم از بهزیستی گرفتن . بچه من خیلی بد غذا بود . اصلا از لبنیات استفاده نمی کرد خوشبختانه از اون وقتی که تو مهد دارن غذا بهش میدن واموزش تغذیه وعادات غذایی مناسب نیز دارن اون خیلی خوب شده واز همه گروههای غذای خوشش میاد . ممنون از تلاششون . وممنون از شما سردبیر محترم پونه زار

    • همکار محترم این مهد هدف اصلی اش نگهداری کودکان می باشد نه آموزش صحیح . با آموزش موارد ی مانند حروف الفبا و… فقط سرگرم می کنن و بعد درد سرش برا ما معلم های بیچاره کلاس اول می باشد .بد غذایی چاره داره و لی بد آموزی چی؟؟؟ شما همکار محترم جواب بدید.

  3. از پیگیر یهای ریاست بهزیستی جهت حمایت افراد تحت پوشش تشکر فراوان

  4. قابل توجه مسوولین آموزش وپرورش شما برا مهد هاتون چه کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. با سلام ادب واحترام
    این پیش دبستانی تا کنون هیچگونه حروف الفبا ویا مواردی غیر از استانداردهای آموزش وپرورش وبهزیستی که هر دو در یک سو حرکت می کنند به کودکان اموزش نداده واز موفقترین مراکز شهرستان می باشد . چراکه اکثر معلمان گرانقدر کودکانشان را در این مرکز ثبت نام نموده واز آموزشها بسیار عالیه این مرکز راضی هستند.همچنین مسئولین واساتید بزرگ آموزش وپرورش طی بازدیدهای متعدد آموزشهای این مرکز را تائید وبسیار راضی هستند.به امید موفقیت همه همکاران وتربیت کودکان این شهرستان به نحو عالی .* بیشتر تلاش کنید . ممنون

  6. با سلام و ارزوی موفقیت
    مسئولین محترم آموزش وپرورش نیز تلاشهای فراوانی از جمله توزیع شیر که برای کودکان بسیار مهم است ، نظارت کامل بر آموزشها ، برگزاری دوره ها برای مربیان وهمکاری تنگاتنگ با مدیران پیش دبستانی را دارند که این خود قابل تقدیر بوده واز زحمات آنها قدر دانی می نماییم. به امید داشتن فریدونشهری سر بلند با کودکانی با هوش.

  7. خانم معلم کلاس اول پیش دبستانی فقط هدفش نگهداری نیست ……… واست متاسفم

  8. با سلام معلم کلاس
    لطفا اگر واقعا یک همکار فرهنگی هستید که فکر نکنم اینطوری باشد کمی مودبتر باشید وبه همکارهای خودمان تهمتهای ناروا نزنید واگر فکر میکنید کار کسی اشتباه است دوستانه به او گوشزد نمایید. حرفهای شما واقعا کذب است وبه درد مرکز خودتان می خورد.

    • افسوس گفت:

      با سلام
      استاد محترم اخلاق جمله آخر شما تهمت به پرسنل محترم سایر مراکز می باشد . که دور از اخلاق می باشد در ضمن موارد ذکر شده خودتان چقدر در اظهار نظرتان رعایت نمودید؟؟

  9. اتفاقا این مهد تنها مهدیکه در آموزشهاش موفق تره . وهدفشم تربیت ، پرورش وآموزش فرزندان این شهر به نحو احسنه که خیلیهم موفق بوده وازسابقه ترین نخبگان در امر کودکان در شهرستانه

    • صداقت گفت:

      برای اثبات حرف هاتون چه مدارکی دارید؟؟؟؟ چندتا نخبه را معرفی کنید ماهم بشناسیم …. از کی آموزش بی موقع و خلاف دستور العمل موفقه ؟؟؟؟

  10. در جواب معلم ابتدایی
    برای جامعه ابتدایی شهرتون متاسفم شما که عادت بچه تون را نتونید تغییر بدهید چطور سرنوشت آینده سازان را تغییر می دهید شما که فرق غذای گرم با لبنیات را نمی دونید چی به شاگرداتون یاد می دهید یا شاید به بچه تون ماست پلو یا پنیر پلو یا دوغ برنج میدن و…میدن ؟؟؟؟خواهشا چیزی بنویسید که با عقل جور در بیاد و معلمان زحمت کش شهرتون را با بد نام نکنید هرچند بااطینان میگم فرهنگی نیستی .

Go to TOP