چاپ خبــر
به خاطر اعمال فشار بیشتر به ایران،

نتانیاهو ادامه شهرک سازی ها را متوقف می کند

خست وزیر رژیم صهیونیستی با بهانه قرار دادن برنامه هسته ای ایران دستور داد ساخت شهرک های جدید صهونیست نشین مورد تجدید نظر قرار گیرد.

به گزارش پونه زار به نقل از مهر؛  به نقل از خبرگزاری رویترز بنیامین نتانیاهو با بیان اینکه ادامه شهرک سازی ها ممکن است بر سر توافق قدرت های جهانی با ایران تاثیر بگذارد خواستار بررسی مجدد و توقف آنها شد.

نتانیاهو گفت ممکن است ادامه شهرک سازی ها که آمریکا و جامعه جهانی به شدت با آن مخالف هستند باعث شود که لابی اسرائیل برای متقاعد کردن قدرت های جهانی برای نرسیدن آنچه که او به آن یک توافق بد می گوید با مشکل مواجه شود.
به همین دلیل او از وزیر مسکن رژیم صهیونیستی خواسته است تا در خصوص ساخت بیش از بیست هزار واحد مسکونی در کرانه باختری تجدید نظر کند.
به گزارش خبرآنلاین نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه ساخت مسکن برای اسکان بیشتر صهیونیست ها را آن هم در زمانی که اسرائیل لازم است درباره نرسیدن توافق قدرت های بزرگ با ایران دست بالاتر را داشته باشد باعث ایجاد حساسیت بین المللی و تضعیف موقعیت اسرائیل می شود.
نتانیاهو به شدت مخالفت هر گونه مصالحه جامعه جهانی با ایران است و فکر می کند ادامه شهرک سازی ها در این موقعیت باعث رنجش همپیمانان او خصوصا آمریکا می شود.

Go to TOP