1. کاش همان اقتصاد و رفاه و بازار کار دوران اصلاحات تکرار میشد ولی افسوس مثل یک خواب گذشت . پونه زار عزیز چون شما ان دوره را یادتان نیست لطفا نظر ندهید . بگذارید مردم همان دوره نظر دهند . به این روز عزیز قسم که خودم در دوره اول به ان دولت رای ندادم اما جهش اقتصادی و جنب و جوش و بازار کار در حد خوب مطلوب گردید . بنده تبلیغ نمی کنم .شاید ایراداتی هم داشتند ولی برای مردم تنجش زا نبود . حال سیاستشان درست یا غلط بود در اختیارات ما نمی گنجد . از جمله اقداماتشان لایحه جهت پاداش اخر سال کارمندان . ایجاد شورای شهر . ایجاد پارس جنوبی وووو که در این بین ممکن است چهار تا مسئول غیر مسئول هم پیدا میشد که انهم تکلیفش با کرام الکاتبین است . بنا به فرامین رهبر فرزانه که فرمودند دولتها مردم را بازیچه جناح و جناح بازی نکنند و هر دولت دولت دیگری را محکوم به کم کاری نکند که این خود باعث رکود و بدبختی است . حال شما پونه زار بعد از شانزده سال که خودتان چیزی از ان دوره یاد نداری برگشتی و به اصطلاح مچگیری میکنی که چه شود . بله در هر دوره ای سوئ استغادگر زیاد بوده و هست و خواهد بود که بلا خره زمانی قانون مچ انها را خواهد گرفت و اگر هم قصر در رفتند از پیشگاه خداوند باری تعالی که نمی تواند بگریزند . با سپاس

  2. ارتقاع حقوق معلمان و کارمندان و از همه مهمتر پاداش اخر سال کارکنان و حتی بازنشستگان سالهای قبل از ان دولت . از اقدامات دولت وقت بود در کنار کاستیها و معایب اندک ندیدن خدمات ارزنده ی زیادشان نیز دور از انصاف است که اگر دولتهای بعد از ان نیز همان رویه ی اقتصادی را در پیش میگرفتند اوضاع کنونی و بیکاری جوانانمان به این صورت نبود . انسان باید خدای بالا سر خود را نگاه کند و بعد مقایسه و در کنار انتقاد . محاسن را نیز بازگو کند . امیدواریم که واقعا با عمل به اقتصاد مقاومتی و تلاش مسئولان و عدالت در پرداخت حقوق مردم به فراتر از ان سالها برسیم که با توگل به خدا دور از انتظار نیست .

  3. باسلام
    این بچه ها که بیکارند درست درهمان زمان متولد شدند ولی آن زمان کسی آینده نگری نکرد که حالا بیکارند.
    درضمن ازهمان زمان حرفتان درست ولی این راهم بگویید که به کارمندان پاداش آخرسال نقاط محروم قول دادند ولی تاکنون ندادند .ولی ازبیت المال به هررئیس اداره یک ماشین دادند که آنهم شدکلیدشروع این فسادها وتاکنون هم ادامه دارد. پس بایدگفت من وتو وپونه زارمقصرنیستیم.

  4. این مملکت همیشه دردست یک عده بوده وخواهد بود اینهای که الان وزیرهستند در دولت سازندگی واصلاحات ودولت قبل هم یا وزیر بودند ویا در بدنه دولت ها ویا در مجلس حضور داشتند.
    این فراز ها از وصیتنامه امام را به یاد بیاورید”
    و به مجلس و دولت و دست‌اندرکاران توصیه می‌نمایم که قدر این ملت را بدانید و در خدمتگزاری به آنان خصوصاً مستضعفان و محرومان و ستمدیدگان که نور چشمان ما و اولیای نعم همه هستند و جمهوری اسلامی ره اورد آنان و با فداکاریهای آنان تحقق پیدا کرد و بقای آن نیز مرهون خدمات آنان است، فروگذار نکنید و خود را از مردم و آنان را از خود بدانید.

    “و به جامعه محترم روحانیت خصوصاً مراجع معظم، وصیت می‌کنم که خود را از مسائل جامعه خصوصاً مثل انتخاب رئیس جمهور و وکلای مجلس، کنار نکشند و بی‌تفاوت نباشند.

    “رئیس جمهور و وکلای مجلس از طبقه‌ای باشند؛ که محرومیت و مظلومیت مستضعفان ومحرومان جامعه را لمس نموده و در فکر رفاه آنان باشند، نه از سرمایه‌داران و زمینخواران و صدرنشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان را نمی‌توانند بفهمند.

Go to TOP