چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

پیام رهبر انقلاب به حاجیان نشان از جهانی بودن رسالت انقلاب اسلامی دارد

نماز جمعه این هفته فریدونشهر با محکومیت جنایات رژیم آل سعود همراه بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان این که طی 40 سال گذشته، در اکثر سال ها شاهد وقوع حوادث ناگوار برای حجاج بیت الله الحرام بوده ایم، گفت: حرمین شریفین دست آل سعود، این خائنان حرم، افتاده است.

حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری ضمن تسلیت سالروز درگذشت حجاج در مکه و منا و محکومیت جنایات آل سعود، اظهار کرد: پیام رهبر معظم انقلاب به حاجیان با وجود عدم حضور ایرانیان در حج امسال نشان از جهانی بودن رسالت انقلاب و مکتب اسلام دارد.

خطیب جمعه فریدونشهر شهادت امام محمد باقر(ع) را تعزیت گفت و به نقش این امام معصوم در انتقال علوم و تبیین مکتب اسلام اشاره و بیان کرد: فراگیری زندگی نامه و سیره معصومین امری لازم است اما مهمتر از آن معارف و احادیثی است که از ایشان به جای مانده است.

وی در رابطه با سیاست خارجه کشور، از مسئولان خواست نگاهی به تاریخ معاصر انداخته و ببینند انگلیس چگونه وارد مرزهای جنوبی کشور شده و با دلاوری های دلیران تنگستان و در رأس آن ها رئیسعلی دلواری روبرو شد. امام جمعه فریدونشهر ادامه داد: انگلیس در آن سال ها ابتدا با فرستادن کارشناس به ایران وارد کشور شد و بعد نیروهای نظامی خود را به سمت این کشور گسیل داد.

حجت الاسلام و المسلمین غفاری اظهار کرد: ما از دنیا روی گردان نیستیم اما اگر از ما بخواهند ترک تکلیف کنیم، در مقابل ایشان خواهیم ایستاد.

نمازگزاران فریدونشهری بعد از پایان نماز جمعه در محکومیت جنایات رژیم آل سعود، راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/

  1. باسلام
    چقدرتاسف دارد راهپیمایی بدون مسئولین دولتی ومقامات عالی دولت که خود منعمان دولت کریمه اند.
    واقعاً.دل سوختن داردآنهایی که بیشترین بهره ازانقلاب نصیبشان شده کمترین توجه رادارند.

  2. سلیم گفت:

    خدایا مردم فریدونشهر چقدر مظلومند.

  3. آه گفت:

    آه ازدست بی تفاوتی ها.

Go to TOP