چاپ خبــر
بخشدار مرکزی فریدونشهر:

تخریب و بازسازی یکی از صعب العبورترین روستاهای کشور در مدت محدود، افتخاری برای فرمانداری فریدونشهر است

بخشدار فریدونشهر گفت: تخریب 60 واحد مسکونی روستای کلوسه و بازسازی آن ها ظرف مدت شش ماه در یکی از صعب العبورترین مناطق کشور با دشواری های فراوان یک افتخار برای فرمانداری و بخشداری فریدونشهر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، بخشدار مرکزی فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار گفت: تخریب 60 واحد مسکونی روستای کلوسه و بازسازی آن ها در مدت محدود شش ماهه طبق طرح هادی تهیه شده، آن هم در یکی از صعب العبورترین مناطق کشور با فاصله بسیار زیاد از مرکز شهرستان یکی از موفقیت ها و افتخارات فرمانداری و بخشداری فریدونشهر است که با پیگیری های مجدانه و تلاش شبانه روزی میسر شد.

محمدتقی سلمانی فرد از موفقیت این طرح سخن گفت و اظهار کرد: برای اجرای این طرح و قابل سکونت کردن واحدهای مسکونی تا قبل از بارش برف، از هیچ فرصتی دریغ نکرده ایم. وی بیان کرد: هم اکنون سقف بیش از 90 درصد از منازل تخریب شده زده شده و پنج خانوار هم در خانه های بازسازی شده خود ساکن شده اند و امید داریم با تلاشی که سه پیمانکار این طرح انجام می دهند، طی مدت دو ماه آینده کار را به پایان برسانم.

متصدی امور روستاهای شهرستان از مردم روستای کلوسه بابت همکاری با دستگاه های اجرایی تشکر کرد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را نهاد پیشروی در این طرح عنوان نمود. سلمانی فرد از پیگیری های مجدانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری برای اتمام هر چه سریعتر این طرح سخن به میان آورد و افزود: طی این چند ماه نماینده سه بار، فرماندار هر دو هفته یک بار و خود من هر هفته به کلوسه سرکشی و از روند پیشرفت کار بازدید کرده ایم.

وی همچنین از زیرسازی راه های ارتباطی 15 روستای دیگر ان شهرستان خبر داد و اظهار کرد: 1500 تن قیر از طریق بنیاد مسکن به این شهرستان تخصیص داده شده است که در صورت اعطای مجوز به شهرستان، بلافاصله راه های ارتباطی این 15 روستا را آسفالت خواهیم کرد.

بخشدار فریدونشهر توسعه و پیشرفت روستاهای شهرستان را در بوم گردی دانست و گفت: برای تحقق این امر باید خود مردم ورود پیدا کرده و برای جذب گردشگر و کسب درآمد از آن ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

  1. فامیلی گفت:

    باسلام وخسته نباشید اقای بخشدار خداقوت مامردم کلوسه اززحمات جنابعالی وفرماندار محترم ومدیرکل محترم دفترامورروستایی ،مدیریت بحران،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،سپاه پاسداران وهمکا ران محترم مجموعه فرمانداری که سنگ تمام گذاشتند ونهایت تلاش راانجام دادند صمیمانه قدردانی میکنیم وخداوند پاداش ان رابه شماها عنایت فرماید وانتظار داریم سعی موکد داشته باشید تاخیلی صدمه نبینیم .سپاسگذار همه عزیزان هستیم .اهالی روستای کلوسه

  2. محمدی از استان یزد گفت:

    صعب العبورترین روستا ،روستای رویائ بنه کمر درجوار شهر فریدونشهر واقع شده است که جاده آن جزء آنتنی ها محسوب می شود ولی هنوز مردم سخت کوش آن از ابتدایی ترین امکانات روستا یعنی جاده محروم هستند .
    چرا نمی دانم؟
    کی مقصر؟
    شاید مسئولین استان ویاشهرستان نمی دانند چنین روستای درمحدود آن وجود دارد.

  3. جناب جديدي، بنياد مسكن شهرستان فريدونشهر و استان اصفهان نهاد اصلي اين طرح هست.تمامي زحمات بر دوش اين نهاد بود . اعم از حمل مصالح . نظارت . تسهيلات و … بهتر نبود با مسئول بنياد مسكن مصاحبه مي كرديد

Go to TOP