چاپ خبــر
با حضور مدیرکل بهزیستی استان؛

تغییر مدیریت در اداره بهزیستی فریدونشهر

طی مراسمی ریاست اداره بهزیستی شهرستان فریدونشهر از سمت خود تودیع شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، روز گذشته با حضور مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان، قاسم براتی از سمت ریاست بهزیستی شهرستان فریدونشهر تودیع و افسانه امیری برای این سمت معرفی شد. امیری کارشناس روان شناسی و با 12 سال سابقه کار، کارمند سابق این اداره بود.

براتی از شش سال گذشته تاکنون ریاست اداره بهزیستی فریدونشهر را بر عهده داشت و در این مدت منشأ اقداماتی نظیر افتتاح هشت باب مهد کودک شامل پنج مهد شهری، دو روستامهد و یک آدینه مهد، افتتاح مرکز مشاوره ژنتیک، افتتاح دو مرکز مشاوره خانواده، افتتاح اورژانس اجتماعی، فعال نمودن بخش کاردرمانی و گفتار درمانی در مرکز توان بخشی شمیم باران، افتتاح مرکز ترک اعتیاد اقامتی میان مدت آرمان سبز رهایی، راه اندازی انجمن مردم نهاد سلامت روان مهر، ساخت و تکمیل مجتمع بهزیستی روستای چغیورت، دریافت مجوز برای مرکز توانبخشی زیر 14 سال روزانه، تجهیز ساختمان اداره و مجتمع های زیرمجموعه و تجهیز و نوسازی مبلمان اداری در این شهرستان بود.

در این مراسم سعید صادقی، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، هدف از این تغییر مدیریت را استفاده از توان نیروهای جوان و بهره مندی از تجربه مدیران مجرب در شهرستان های دیگر دانست.

مقصد بعدی مدیریتی براتی، شهرستان بوئین میاندشت بود و وی ریاست اداره بهزیستی این شهرستان را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

  1. با تشکر از چنین روسایی که در راه رضای خدا وخدمت به ضعیف ترین اقشار جامعه بی درغ ومخلصانه کار وتلاش کردند وباعث گسترش خدمات در این شهرستان شدند ما هم برای ایشان ارزوی سلامتی وتوفیق داریم امیدواریم در پست جدید هم موفق باشند انشاالله

  2. ای کاش آقای براتی کمی هم به مبلمان افراد تحت پوشش این اداره نگاه می‌کرد.

Go to TOP