چاپ خبــر

گزارش AFC از انتخاب بازیکن ایرانی به عنوان برترین فوتسالیست آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به انتخاب علی اصغر حسن زاده به عنوان برترین فوتسالیست قاره آسیا در سال ۲۰۱۶ پرداخت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از مهر، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره انتخاب علی اصغر حسن زاده به عنوان بازیکن سال فوتسال آسیا نوشت: «حسن زاده به خاطر نمایش های خیره کننده اش در مسابقات جام ملتهای آسیا و جام جهانی فوتسال، برای دومین بار برترین فوتسالیست آسیا انتخاب شد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «در مسابقات جام ملتهای آسیا، حسن زاده که در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا انتخاب شده بود، نقش کلیدی در رسیدن ایران به فینال و قهرمانی بعد از شکست ازبکستان در بازی نهایی داشت تا ایران که از سال ۲۰۱۰ قهرمان نشده بود، به این عنوان برسد. شماره هفت ایران در این مسابقات ۶ گل به ثمر رساند و کمک شایان توجهی در به ثمر رسیدن ۴۸ گل تیم ملی ایران در جام ملتها داشت. حسن زاده در این مسابقات به عنوان ارزشمندترین بازیکن هم رسید.

در مسابقات جام جهانی کلمبیا، حسن زاده پنج بار گلزنی کرد از جمله در بازی مقابل برزیل در مرحله یک هشتم نهایی که با پیروزی ایران همراه بود. حسن زاده که در حال حاضر در تیم گیتی پسند بازی می کند، دوبار موفق به قهرمانی در جام باشگاه های آسیا شده است؛ سال ۲۰۱۰ با تیم فولادماهان و پنج سال بعد با تیم تاسیسات دریایی.»

Go to TOP