چاپ خبــر
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد؛

تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاری در فریدونشهر

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در بازدید از شهرک صنعتی فریدونشهر تسهیلات ویژه ای برای سرمایه گذاری در این شهرستان تصویب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، ظهر امروز معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با سفر به فریدونشهر از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

علی یزدانی که در این سفر نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان را به همراه داشت طی جلسه ای کوتاه در کارخانه دستمال کاغذی نسترن، بعد از شنیدن مشکلات این شهرک صنعتی از زبان فرماندار فریدونشهر دستورات لازم در جهت رفع این مشکلات را صادر کزد.

فرماندار فریدونشهر نداشتن سند مالکیت، زون بندی نامناسب و محدودیت فضای شهرک را مهمترین مشکلات شهرک صنعتی فریدونشهر برشمرد. ناصر اسدی با بیان این که افرادی از سال های گذشته زمین های شهرک صنعتی را گرفته اما اقدام به تأسیس واحد تولیدی نکرده اند، خواستار خلع ید آن ها برای در اختیار قرار دادن این زمین ها به سرمایه گذاران جدید شد.

وی شرایط خاصی در فریدونشهر از جمله بعد مسافت را عوامل سرمایه گریز این شهرستان عنوان کرده و با توجه به محرومیت و نرخ بالای بیکاری در فریدونشهر خواستار درنظر گرفتن تسهیلات و امتیازات ویژه برای سرمایه گذاری در این شهرستان شد. نماینده عالی دولت در شهرستان منطقه را مستعد سرمایه گذاری در گردشگری طبیعی و کشاورزی بیان کرد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بعد از شنیدن مشکلات این شهرک صنعتی از زبان فرماندار فریدونشهر دستور ساماندهی آن را تا سه ماه آینده صادر کرده و خواستار توسعه آن شد.

یزدانی اعطای ضمانت نامه خرید مواد اولیه به سرمایه گذار از طریق صندوق ضمانت سرمایه صنایع کوچک (اهدای ضمانت نامه با نرخ نیم تا چهار درصد با قابلیت تمدید چهار ماهه بدون به مراجعه به بانک) و مشارکت 49 درصدی با سرمایه گذار از طریق سازمان های توسعه ای زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت را امتیاز ویژه برای سرمایه گذارانی در نظر گرفت که در شهرستان فریدونشهر اقدام به سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام/

 

  1. درود برفرماندار پرتلاش وزحمت کش خدا عمر باعزت به شما عطا فرماید

Go to TOP