چاپ خبــر
با آغاز ایام البیض؛

453 نفر در شهرستان فریدونشهر معتکف شدند

با آغاز ایام البیض و همزمان با میلاد امیرالمؤمنین(ع) 453 نفر در 12 مسجد شهرستان فریدونشهر برای سه روز متوالی معتکف شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونشهر در گفتگو با پونه زار با آغاز ایام البیض از حضور 453 نفر در مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان فریدونشهر خبر داد.

حجت الاسلام محمدتقی گلی گفت: از این تعداد 217 نفر برادر و 236 نفر خواهر هستند که در 12 مسجد دو شهر فریدونشهر و برف انبار و پنج روستای سیبک، نهضت آباد، خویگان، سروشجان و بزمه معتکف شده اند.

وی از برنامه ریزی برای ساعات حضور معتکفین در مساجد سخن به میان آورد و افزود: این برنامه ها در سه نوبت برنامه ریزی شده و شامل حلقه های معرفتی با حضور اساتید حوزه، جلسات آموزش قرآن و جزءخوانی و نمایش فیلم می شوند.

معتکفین برای شرکت در مراسم اعتکاف باید از سحرگاه 13 رجب تا غروب 15 رجب در مسجد حضور داشته، روزه بدارند و از آن مکان خارج نشوند. از مهمترین اعمال این روزها اعمال ام داوود است که بعد از نماز ظهر و عصر روز آخر اعتکاف آغاز شده و تا اذان مغرب به طول می انجامد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونشهر اظهار کرد: با توجه به این که افطاری نذری برای معتکفان ثواب افطار ماه رمضان را دارد، این اداره به عنوان خادم معتکفان آمادگی پذیرش نذورات مردمی را دارد.

انتهای پیام/

  1. با سلام و خسته نباشید آقای جدیدی
    مسجد روستای دهسورسفلی میزبان معتکفین است و سروشجان امسال برنامه اعتکاف ندارد

  2. سلام و خسته نباشید
    اقای جدیدی یه گزارش تصویری از اعتکاف تهیه کنید لطفا .
    با تشکر

  3. شهریار گفت:

    سلام و خسته نباشید . عالی بود التماس دعا.
    خواهشا یه گزارش از استخر فریدونشهر و دیوار شرقی که در حال تخریبه تهیه کنید .. سنگ های دیواره شرقی روبه پارکینگ خطرآفرینه

  4. بنده هم از نوع غذا و هم از برنامه های اعتکاف مسجد جامع راضی نبودم.

Go to TOP