چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

دشمن 38 سال است از ملت ایران سیلی می‌خورد/ مغرضان داخلی قبل از سیلی خوردن به خود بیایند

حجت الاسلام غفاری با اشاره به شلیک موشک های سپاه به مقر فرماندهی داعش، سابقه سیلی زدن ملت ایران به دشمنان را 38 سال دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس، با اشاره به شلیک موشک های سپاه پاسداران به مقر فرماندهی تروریست های داعشی به فرمان رهبر معظم انقلاب، گفت: ملت ایران الان 38 سال است در مقاطع مختلفی همچون قائله کردستان و سیستان، جنگ تحمیلی با عراق، حادثه کوی دانشگاه در سال 78 و در 9 دی 88 به دشمن سیلی زده است.

حجت الاسلام اباصلت غفاری با بیان این که این حرکت سپاه، سیلی آشکار به دشمن بود، اظهار کرد: کسانی که در داخل کشور هنوز صدای این سیلی را نشنیده اند و همچنان از فتنه گران سال 88 حمایت می کنند، قبل از این که سیلی به صورت خودشان بخورد به خود بیایند.

خطیب جمعه فریدونشهر از مردم خواست در صورتی که حجت بر ایشان تمام شد که فرد یا افرادی این قبیل افتخارات ملی و دینی را محکوم می کنند، با ایشان برخورد کند.

وی با عنوان کردن بخشی از خونخواری ها و شرارت های رژیم غاصب صهیونیستی در طول 70 سال گذشته، از سرایت این خونخواری به سران مرتجع کشورهای عربی حوزه خلیج فارس طی هشت سال گذشته سخن به میان آورد و افزود: کفر و الحاد جهانی در این خونخواری با هم اتحاد داشته و به تمام معنی در برابر اسلام ناب مسلح شده اند.

امام جمعه فریدونشهر گفت: اسلام ناب محمدی تفاوتی بین ملت ها قائل نیست لذا مجاهدان انقلاب اسلامی باید برای دفاع از حق در برابر ظلم باطل در تمام دنیا حضور پیدا کنند و برای همین رسالت مدافعان حرم در سوریه و عراق مبارزه کرده و سه هزار شهید تقدیم اسلام کرده اند.

حجت الاسلام غفاری تصریح کرد: ما یا باید این راه را برگزینیم و در برابر باطل بایستیم و یا این که باید همان طور که تروریست ها در کشورهایی که حضور پیدا کرده اند دست به جنایت و خیانت ناموسی زده اند ما نیز تسلیم آن ها شده و این ذلت را بپذیریم.

انتهای پیام/

Go to TOP