چاپ خبــر
رئیس اداره امور مالیاتی فریدونشهر خبر داد؛

مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان تیرماه

اسپنانی از جریمه غیرقابل بخشش برای مؤدیان مالیاتی که از ارسال اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی خود خودداری کنند، خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان فریدونشهر امروز در گفتگو با پونه زار گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تنها تا پایان تیرماه فرصت دارند نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.

ابراهیم اسپنانی با بیان این که کلیه اظهارنامه های مالیاتی باید به صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت www.tax.gov.ir ارسال شود گفت: مشمولان باید با مراجعه به این سایت نسبت به پر کردن اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی خود اقدام کنند.

وی گفت: کوتاهی در ارسال اظهارنامه مالیاتی موجب جریمه غیرقابل بخشش مؤدیان مالیاتی خواهد شد که برای اشخاص حقوقی معادل 30 درصد مبلغ مالیات و برای مالکان املاک اجاری معادل 10 درصد مبلغ مالیات خواهد بود.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان فریدونشهر با اشاره به این که مشمولان مالیات بر ارزش افزوده طی هفت مرحله توسط سازمان امور مالیاتی کشور اعلام شده اند، تصریح کرد: مشمولان این مالیات لازم است در پایان هر فصل سال ظرف مدت 15 روز، نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.

اسپنانی افزود: به عنوان مثال مهلت ارسال مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار، از یکم تا 15 تیرماه است که در صورت تخلف مؤدیان مالیاتی از این قانون، با جریمه غیرقابل بخشش معادل 50 درصد مبلغ مالیات تعیین شده مواجه می شوند.

وی ادامه داد: همه مردم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی در مورد امور مالیاتی خود با شماره تلفن ۱۵۲۶ بدون پیش شماره تماس گرفته و یا به این اداره واقع در خیابان شریعتی، کوچه مالیات مراجعه کنند.

انتهای پیام/

Go to TOP