چاپ خبــر
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

گرفتن حقوق ۵۰ میلیونی در شرایطی که برخی روستاها آب و برق ندارند عدالت نیست

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کارهای ما به یاد شهدا و به‌دستور مقام معظم رهبری است گفت: ما این را قبول نداریم که در روستایی آب و برق نباشد و فردی ۵۰ میلیون تومان حقوق بگیرد زیرا این بی‌عدالتی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از تسنیم، سردار سیدضیاءالدین حزنی اظهار داشت: بعد از تحریم‌ها در سپاه به این فکر افتادیم که چطور می‌توانیم از آن‌ها عبور کنیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در قاره آفریقا پروژه‌های زیادی موجود است ولی منابع مالی موجود نیست افزود: در قاره اروپا منابع مالی وجود دارد ولی پروژه‌ای وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی با پول مستضعفان و محرومان رشد کرده و حق آن‌ها را خورده‌اند افزود: هر وقت ما با مردم همراه شویم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و هر سازمان و مجموعه‌ای که در کنار مردم باشد می‌تواند موفق شود.

سردار حزنی با بیان اینکه هرکس پشت هر میزی قرار دارد می‌تواند از طریق آن به بهشت یا جهنم رود بنابراین مسئولان باید مراقب رفتارهای خود باشند گفت: سپاه همواره در کنار مردم است و رمز موفقیت سپاه در کنار مردم بودن است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کارهای ما به یاد شهدا و به‌دستور مقام معظم رهبری است تاکید کرد: ما این را قبول نداریم که در روستایی آب و برق نباشد و فردی 50 میلیون تومان حقوق بگیرد زیرا این بی‌عدالتی است.

سردار حزنی مردم تالش را یکی از بهترین مردمان عنوان کرد و با تاکید بر همدلی و در کنار هم بودن اظهار داشت: باید همه در کنار هم کار کنیم و خدمتگزار کسانی هستیم که مردم محروم را خوشحال کنند.

وی با بیان اینکه نخستین ماموریت سپاه، دفاع و امنیت کشور است گفت: سپاه در این هدفش کاملاً موفق بوده و علاوه بر آن به محرومیت‌زدایی نیز ورود کرده و اگر 100 سازمان دیگر تشکیل شود نمی‌تواند این اقدامات را انجام دهد.

دبیر قرارگاه محرومیتزدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مسجد و خانه بهداشت برای روستاهای بخش حویق تالش باید راه اندازی شود و نوبت آینده برای افتتاح این موارد به روستاهای بخش حویق تالش می‌آییم.

  1. سردار نفست از جای گرم می آید!‌شما را به خدا حداقل شما درد مردم را بشنوید.

Go to TOP