چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، اثبات تداوم خباثت آمریکا و اسرائیل است

امام جمعه فریدونشهر با محکوم کردن انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس، آن را اثبات تداوم خباثت آمریکا دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اباصلت غفاری با بیان این که اسرائیل بر پایه ظلم تشکیل شد، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از حقی که وجود نداشت با حمایت آمریکا و جهان سلطه، خود را صاحب حق جلوه داد و اکنون 70 سال است خاک کشور مظلوم فلسطین را غصب کرده و بر مردم این کشور ظلم روا می دارد.

امام جمعه فریدونشهر با اظهار این که: صحبت از انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تلاویو به قدس نشان دهنده اصرار آمریکا و اسرائیل بر خباثت و شیطنت خود است، افزود: همه ملت های مسلمان باید ابتدا برای نابودی این دو و آزادی قدس شریف دعا کنند و سپس برای مبارزه با استکبار جهانی که در رأس آن امریکا و اسرائیل قرار دارند به پا خیزند.

وی با اشاره به این که تصمیم انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تلاویو به قدس، خشم ملت های آزاده دنیا را برانگیخته است، خیانت برخی کشورهای عربی به خصوص عربستان سعودی به اسلام با حمایت از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

 

خطیب جمعه فریدونشهر در سالروز اعلام عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی آن هم دو سال بعد از پایان رسمی جنگ را نشانه دیگری بر دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری سازمان ملل دانست و تأکید کرد: سازمان ملل هم اکنون نیز با مشاهده به خاک و خون کشیده شدن مسلمانان یمن، بحرین و میانمار و غیره سکوت کرده و یا تنها به محکوم کردن آن اکتفا می کند.

نمازگزاران فریدونشهری بعد از نماز جمعه در محکومیت جنایات اسرائیل و تصمیم جدید بر انتقال پایتخت اسرائیل از تلاویو به بیت المقدس، راهپیمایی کردند.

 

Go to TOP