چاپ خبــر

بیمارستان فاطمیه خوانسار، درجه یک استانی شناخته شد

بیمارستان فاطمیه این شهرستان با استاندارد سازی و افزایش امکانات و تجهیزات، در میان بیمارستانهای زیر 100 تختخوابی، درجه یک استانی شناخته شد.

به گزارش پونه زار به نقل از ایرنا، ˈعلی وحدتیˈ اظهار کرد: اورژانس بیمارستان فاطمیه که چندی پیش مورد بهره برداری قرار گرفت یکی از مجهزترین اورژانسهای شهرستانهای استان اصفهان است که به دستگاه های روز و پیشرفته مجهز شده است.

وی افزود: این امر جز با همکاری خیران شهرستان خوانسار و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان میسر نبود.

وی نقش خیران در حوزه سلامت و بهداشت و درمان شهرستان خوانسار را ستود و افزود: در هفته های آینده شاهد افتتاح یکی از مجهزترین درمانگاه های استان اصفهان در شهرستان خوانسار خواهیم بود که به همت یکی از خیرین بنا شده است.

وحدتی همچنین از نجات یک دانش آموز۱۴ ساله از معلولیت حتمی خبر داد و گفت: یکی از دانش آموزان بی بضاعت شهرستان که از ناحیه مهره های کمر به شدت مصدوم شده بود و نیاز به بیش از ۴۳۰میلیون ریال هزینه جراحی داشت، با همکاری یکی از خیران خوانساری و پیگیری شبکه بهداشت و درمان خوانسار، در تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته و از معلولیت حتمی نجات یافت.

رییس شبکه بهداشت و درمان خوانسار در خصوص کمبود بعضی از متخصصان و پزشکان در خوانسار گفت: در بعضی از موارد به دلیل مولفه های جمعیتی شهرستان از حضور متخصصانی همچون ارتوپد محروم هستیم.

وی افزود: اکنون اکثر تخصصهای مورد نیاز و مهم در شهرستان وجود دارند و حتی در بعضی از بخشها همچون رادیولوژی از متخصصان زن و مرد استفاده می شود که رضایت عمومی شهروندان خوانساری را در پی داشته است.

Go to TOP