چاپ خبــر

فریدونشهر روسپید شد

بارش‌ها در ذخیره‌گاه آبی استان اصفهان از ظهر دیروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، با ورود سامانه بارشی پیش‌بینی شده از دیروز به فریدونشهر، این شهرستان از حوالی ظهر شاهد بارش باران در سطح شهر و بارش برف در ارتفاعات از جمله پیست اسکی بود.

بارش‌ها در فریدونشهر اما از دیشب تبدیل به برف شد تا بار دیگر جامه سفید بر تن بام ایران کند. طبق گزارش اداره هواشناسی فریدونشهر میزان بارش‌های روز گذشته فریدونشهر در ایستگاه هواشناسی این شهر تا ساعت ۶ صبح امروز ۳۰ میلیمتر بوده است.

مجموع بارش‌های فریدونشهر هم اکنون از مرز ۳۰۰ میلیمتر تجاوز کرده و پیش بینی شده بارش‌ها تا بعدازظهر امروز ادامه داشته باشد.

 

*مدارس تعطیل نشدند

با بارش شدید برف برخلاف انتظارات مدارس تعطیل نشدند. علی علوی نژاد، ریاست اداره آموزش و پرورش فریدونشهر، در گفتگو با پونه زار این خبر را اعلام کرد و افزود تعطیلی مدارس باید توسط فرماندار تصمیم گیری شود.

تصمیم بر باز بودن مدارس در شرایط برفی و نامناسب معابر امروز با موج واکنش‌های مردمی روبرو شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فریدونشهر نیز در گفتگو با پونه زار از بارش شدید برف در جاده‌های روستایی شامل مسیرهای فریدونشهر-اسلام آباد-مصیر، فریدونشهر-قلعه سرخ-تهلگی و حتی فریدونشهر-برف انبار-ازونبلاغ خبر داد.

 

*رانندگی بدون زنجیرچرخ میسر نیست

علی اکبر آقایی گفت: بارش شدید برف و مه غلیظ میدان دید در این مسیرها را به شدت کاهش داده و رانندگی را با سختی مواجه کرده است به صورتی که رانندگی در این مسیرها بدون زنجیر چرخ میسر نیست.

محور الیگودرز-اصفهان نیز با بارش برف و باران، لغزندگی جاده و کاهش میدان دید روبرو است و مسافرانی که قصد سفر در این محور را دارند باید به این مسأله توجه کنند.

بارش در شهرستان فریدونشهر به عنوان یکی از مهمترین سرچشمه‌های آبی رودخانه‌های دز و زاینده رود، از اهمیت به سزایی برخوردار است و موجب خوشحالی مردمی می‌شود که زندگی‌شان با جاری بودن این رودها گره خورده است.

انتهای پیام/

  1. باسلام خداوند متعال رابه خاطر نعمات بیشمارش شکرکزاریم .باتشکر از بروزرسانی واطلاع رسانی سایت خودمانی پونه زارعزیز

  2. وقتی طرف با ماشین پلاک قرمز آخرین سیستم و با راننده بره و بیاد نباید هم از دیگران خبر داشته باشه

Go to TOP