چاپ خبــر

 پیام ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏‌های عزت آفرین ایران اسلامی است که خاطرات دلاوری‏‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، ناحیه مقاومت بسبج شهرستان فریدونشهر به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس صادر کرد

متن پیام به این شرح است:

«بسم الربّ الشّهدا و الصدّقین

هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت‌ها، رشادت‌ها و شهادت‌ها است. یادآور مردانی که مردانگی آفریدند. دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏‌های عزت آفرین ایران اسلامی است که خاطرات دلاوری‏‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

روحیه حمیّت و غیرت فرزندان این آب و خاک بود که به تأسّی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی علیه السّلام در تحقق شعار «هیهات منّا الذّله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند. دفاع مقدس زمینه‌ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.

هفته دفاع مقدس امسال آمیخته با یاد و خاطره سردار عزیزی است که با رفتنش یک ایران داغدار شد. شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار سایر شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای مدافع امنیت، شهدای علم، شهدای سلامت و سایر شهدا این پیام را به همراه دارد که راه ایمان و استقامت ادامه دارد و دفاع مقدس همچنان پابرجاست.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز ایران اسلامی و بالاخص شهدای گرانقدر شهرستان فریدونشهر و نیز ازخودگذشتگی و ایثار جانبازان و آزادگان غیور این مرز و بوم، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است را به محضر مردم شریف و شهیدپرور شهرستان فریدونشهر و بالاخص خانواده‌های محترم شاهد و ایثارگر شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می‌نماییم.»

انتهای پیام/ پونه زار

Go to TOP